keskiviikko 12. marraskuuta 2014

MUN VIISI LEMPPARIA NYT

IMG_4955
♥ Ehdottomat hiustenhoitotuotteet, joita en vaihtais: Sunsilkin kuivashampoo, Moroccanoilin hiusöljy, John Friedan sävyteväri ruskeille hiuksille, Aussien hoitoaine ja Aussien 3 minuutin tehohoitoaine. 

IMG_6389-001
Meillä kotona voi kuulla päivittäin mun suusta lauseen "I love you, Hershey's", joka kertoo kaiken tarpeellisen tästä purkista. Jenkeissä mulla oli paljon pieniä dollareita, joita ei kannattanut vaihtaa euroiks ja ostin sit tällasen purnukan sieltä maistamatta etukäteen. Ja voi vitsit, tää tyttö on itkenyt verta sen päivän jälkeen, kun toi paljastu maailman täydellisimmäks suklaalevitteeks mansikoitten kanssa!


IMG_7179
  Mieluisimmat leffaherkut, lisäämällä tietenkin mansikat sulatetun suklaan kera. Rakastan irtokarkeista eniten noita vaaleenpunasia tutteja ja yks päivä niitä oli yli puolet mun irtokarkkipussin sisällöstä. Voi vitsit, nyt tekis mieli kipasta hakemaan taas kaupasta yks irtsaripussi.

IMG_7275
♥  Lempparimekko tällä hetkellä, jonka tilasin reilu kuukaus sit (heh, hieman etukäteen) uuttavuotta varten. Ainut vaan, että toi on mulle iso pienimmässä koossa, joten joudun sitä vielä ennen h-hetkeä pienentämään jonkun verran. Toivottavasti en onnistu pilaamaan tota mekkoa mun surkeilla ompelutaidoilla. 

IMG_7242
♥  Rakastan tän meiän pikkuseinän sisustustikkaita ja niiden kanssa mätsääviä Happy Lightseja ihan hirveesti! Voisin pitää noita jatkuvasti päällä, vaikka yks lamppu onnistu jo menemään itestään rikki ja näyttää vähän hassulle. Olin jo ostamassa noita tikkaita netistä melkein sadan euron hintaan, kunnes tajusin pyytää iskää tekemään mulle samanlaiset. 

2 kommenttia:

  1. Mä olen ja tehnyt tikkaat itse. Maalasin kyllä ne valkoiseksi :) Appiukko "hieman" kyllä auttoi.
    Mäki haluun tuollaset valot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mäkin pohdin kauan valkoisen ja tummanruskean välillä :-) Ne on molemmat kivoja! Noi valot on musta kauheen kakspiippuset: toisaalta ne näyttää niin ihanilta, mut ne on älyttömän kalliit ja kun yks lamppu pimenee, niin sitä ei saa enää vaihdettua uuteen ja joutuu satsaamaan uudet viiskymppiä noihin.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)