perjantai 26. joulukuuta 2014

A FEW WEEKS AGO

PicMonkey Collage
Inhoon pitää laseja, sillä ne painaa mun päätä niin paljon, että kärsin aina kamalasta lihaskivuista ja migreeneistä. Yks päivä oli kuitenkin pakko laittaa ne päähän kuivien silmien vuoks. // Mun lemppari-iltapalaa. // Tein yhtenä iltana 16 tollasta valkosuklaamousse lasillista ja parasta ennen päiväys oli samana päivänä… Niin ja meitähän oli vaan yks syöjä. Ei enää koskaan. // Joululahjaostoksilla ja maailman ihanin lahjapaperi, rakastan niin paljon tota kuosia! //

PicMonkey Collage
Oon ollu kesäkuun alusta lähtien kokonaan juomatta alkoholia ja se on ollu yks parhaimmista päätöksistä! En ymmärrä, kuinka oon voinu juoda niin paljon joskus neljätoistavuotiaana, sillä nykyään mikään ei mee alas. Oon kyllä ollu baareissa pariin otteeseen, mut loppuilta on aina päättyny  täysselvänä. Lauantaina halusin kuitenkin kokeilla juoda ihan vaan muutaman ja kutsuin tytöt meille alottelemaan ennen Joulumaahan menoa. Toi(kin) ilta todisti, että mun on vaan parempi pysyä loppuelämäni "absolutistina".

7
Oon kokenu niin isoja vihantunteita meiän kotia kohtaan, sillä se on saanu mut kiehuman rumuudellaan niin moneen otteeseen. Vaatis ison rempan saada se (tai etenkin eteinen) hyvään kuntoon ja seinät tasasiks. Vuokraisännän mielestä on ihan ok, et seinässä on isot metallilevyt ja saan työnnettyä kaks sormea seinälevyjen väliin milloin vaan, joten sen kanssa on opittava elämään. Turhaudun kohta tähän, ettei tää miellytä silmää, vaikka kuinka ostelis kivoja sisustusjuttuja kotiin… Palkkaan kohta sisustussuunnittelijan tänne. Oikeesti.

1
Joulupäivän aamuna pikkusiskon huoneen herätys. // Aamuselfietä kotikotoa. // Halusin koittaa tätä Bikbokin mekkoa aka bloggaajamekkoa koossa XS… Oli ihan kamalan iso mun päällä ja lihotti kakskyt kiloa tehden riipputissit, joten kauppaan jäi :-D // Piparikakkutalon koristelemista, vaikkei se koskaan valmiiks asti päätynytkään. Siellä se on meiän ruokakaapissa keskeneräisenä, sillä siitä tuli niin ruma, ettei mua huvittanu enää tehä sitä loppuun asti.

4 kommenttia:

  1. Mietin tuossa eilen ihan samaa tuon alkoholin käytön suhteen, kun tuli käytyä pitkästä aikaa baarissa. Silloin joskus 14 kesäisenä tuli kyllä vedettyä tämän täysi-ikäisyydenkin edestä kaksin käsin, nykyään kaikki makea lähinnä etoo ja juotua tulee korkeintaan kerran kolmeen kuukauteen. Selvinpäin parempi ja ei voi sanoa että jotain olisi tullut menetettyä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä sun kanssa :-) Joskus kasiluokalla oli siistiä käydä juhlimassa monta kertaa kuukaudessa, kun ei vaan yksinkertasesti ollu muutakaan tekemistä viikonloppusin ja se oli hauskaa ajanvietettä. Nykyään en voi kuitenkaan sietääkään alkoholin hajua, makua tai sitä fiilistä humalassa (joka tekee musta kiukkusen, väsyneen ja migreenisen). Vielä kaks vuotta sit en ois todellakaa uskonu sanovani näin, mut kyllä ne parhaat kokemukset elämässä on ollu selvinpäin, enkä tunne jääneeni myöskään mistään paitsi tällä elämäntyylillä! Kiva, että joku toinenkin jakaa näin samanlaiset ajatukset :-)

      Poista
  2. Mulla on kans toi 'bloggaajamekko' - musta se on aivan ihana, mut mulla on se tosiaan mustana! tekeehän se mustakin vähän pullukan näköisen mutta kun se on niiiiiiiiiiin kiva muuten niin en anna sen häiritä ;D

    mun mielestä kuvan perusteella ois sopinut siulekki hyvin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on musta niin kiva ja samalla ajaton mekko, että oisin halunnu ostaa sen kaikissa väreissä sen takia :-D Harmi kyllä taidan omistaa tässä(kin) mallissa vääränlaisen vartalon, mut ihana kuulla sen sopivan sulle kuitenkin!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)