torstai 25. joulukuuta 2014

JOULUAATON RÄPSYT

IMG_9651
IMG_9677
IMG_9630
IMG_9626IMG_9682
Kivoja tulevia pyhäpäiviä! Mä en oo koskaan ollu erityisen jouluhenkinen tyyppi ja vielä vähemmän nyt vanhemmalla iällä. Joulu on mulle ihan tavallinen päivä, jolloin lapset on innoissaan tulevasta, äiti häärää keittiössä niinkuin jokanen muukin arkipäivä, netti täyttyy joulutoivotuksista ja mun ruokalautaselta löytyy pelkkiä lihapullia ja kalaa. Muistan varmaan aina, miten pienenä jouduin maistamaan erilaisia joululaatikoita ja juoksin salamana ruokasaliin "syömään" niitä, jotta kerkeisin kahmia laatikot lautasliinaan ja heittää ne takkaan palamaan. Haha, toi oli tuttua puuhaa monena jouluna (krhm.. ja muinakin kertoina, kun en nirsouteni takia tykännyt joistain ruuista). Musta on outoa, miten näiden juhlapyhien pitäis olla hetkiä, jolloin sais muka hetkeks hengähtää tai viettää aikaa kunnolla perheen kanssa. Ei se mun mielestä vaadi yhtä tiettyä päivää vuodesta, jolloin kaiken pitäis olla täydellisesti, vaan musta sen kuuluis olla aina.  No, ehkä se joulufiilis tulee takasin omien lapsien parissa tai sit mun tulevaisuudensuunnitelmina on lentää joka jouluks ulkomaille lämpimään! :-D

2 kommenttia:

  1. aww, nättejä kuvia :3 ja itse oon sun kans samaa mieltä tuosta, että näin nykyään jouluaatto on aika normaali päivä muiden seassa :-D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Jee, edes joku on mun kanssa samaa mieltä. Tuntuu, että kaikki muut on stressannu joulua etukäteen jo pari kuukautta, miettiny lahjoja pakolla annettaviks ja mä oon vaan ottanu rennosti tän ajan haha.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)