keskiviikko 17. joulukuuta 2014

VUODELTA 2015 OOTAN…

IMG_8279
… löytäneeni the ylppärimekon, sillä oon tänään(kin) käyttänyt sen ettimiseen hävettävän paljon aikaa. Kakstoista tuntia rankkaa nettikauppojen selailua ja voin sanoa sen tuntuvan jo silmissä. Tiiän millasen mekon haluun, mut sellasta konkreettista versiota ei vaan löydy mistään! Onkohan mun kirkkaanpunanen-erikoisen mallinen-alle kahensadan euron budjetilla-miljoonilla timanteilla höystetty mekko liikaa pyydetty? Ei mun mielestä, sillä rupeen kohta itkemään turhautumaisuuttani.

… että kirjottaisin pitkästä matikasta jopa C:n. Se on mulle yhtä vaikeeta kuin enkku, jossa oon maailmankaikkeuden surkein. Jos matikasta tulee huono tulos, niin joudun syksyllä kirjottamaan jonkun helpon reaalin, mitä en todellakaan haluis.

… työskenteleväni jossain kivassa duunissa huhtikuusta alkaen. Ainut vain, etten oo vielä voinut hakee oikeen mihinkään neljä kuukautta etukäteen töihin. Toivon mukaan työpaikka ois päiväkodista tai kaupasta, sillä ne ois mieluisat tän hetkiseen elämäntilanteeseen nähden.

… uuteen asuntoon muuttamista. Asutaan tällä hetkellä niin ökyhintasessa kaksiossa 13km päästä keskustasta, josta bussit kulkee sunnuntaisin tunnin välein, joten varmaan ihan ymmärrettävää. Mulla ei oo väliä, vaikka seuraava asunto oiskin kakskyt neliötä pienempi, kunhan se vaan ois edullisempi ja lähempänä keskustaa. Niin ja mielellään vielä, että siinä ois sauna!

IMG_8286
… vaatekaapin täydentymistä kivoilla klassikkovaatteilla, jotka sopii mihin tilanteeseen tahansa. Varsinkin, että löytäisin kivoja takkeja, sillä niitä roikkuu tällähetkellä naulakossa tasan kaks kappaletta. Oon haaveillu ties kuinka pitkään istuvasta villakangastakista, mut vähän vaikeeta ostaa sellasta, kun lastenpuolen 152- koko on täydellinen hartioiden puolesta mulle! Ainut vaan, että sen kokosista vaatteista löytyy valitettavan usein perhosia, sydämiä ja sen sellasia...

… sitä, etten ois enää niin pirun sinisilmänen huonolle käytökselle, vaikka kyseessä oiskin mun paras ystävä. En enää koskaan haluu joutuu kokemaan sellasta, että joku olettaa mun jaksavan millasta käytöstä tahansa. Ystävyyden kuuluis mun mielestä olla pelkkää iloa, joka auttaa jaksamaan arjen keskellä. Ei sellasta käytöstä, joka pilaa omankin päivän.

… monia ulkomaanmatkoja, sillä haluun kiertää maailman ympäri mahollisimman nuorena. Mut toisinkuin muut, niin mä en haluu kiertää sitä kerralla, vaan yksitellen maa kerrallaan. Tällä hetkellä äiti on puhunut mun ylppärilahjan olevan ulkomaanmatka haluamaani maahan, mutta mitään muuta matkaa mulla ei oo suunnitelmissa ennen työpaikan saamista.

… keksiväni sen, mikä musta tulis isona. En nimittäin haluais pitää kahta välivuotta ihan vaan siks, ettei se oikee ala oo vieläkään tullu mieleen. Katotaan vaan, niin oon vuoden päästä ihan yhtä ulapalla kuin nytkin :-D

IMG_8377
… alottavani sen mahollisimman kivoissa merkeissä ja alkavan uudenvuoden pususta. Mulla ei oo kyllä yhtään mitään suunnitelmaa (ekaa kertaa elämässäni) uudeksvuodeks, mut saa nähä missä sen vietän! Kaipaan vanhoja nostalgisia kotibileitä, joissa en oo ollu melkein puoleen vuoteen. 

… saavani monta hyvää uutta ystävää, joiden kanssa viettää paljon aikaa. Kaipaan sellasta tiivistä tyttöporukkaa, jonka kanssa vois jakaa niin ilot kuin surutkin. Mulla on ikävä sellasia kunnon yökyläreissuja kavereitten kanssa, joita tehtiin pienenä ihan hirveesti.

… parvekkeen sisustamista, kun kevät on tuloillaan! Ei olla tehty meiän jättipartsille yhtään mitään, sillä ulkona on niin hirveet pakkaset, ettei siellä tee kauheesti mieli oleskella. Ja toinen jarruttava juttu on se, ettei tiedetä yhtään, millanen se tulevan asunnon parveke on. Haluun sen sisustuksesta mahollisimman vaaleen (yllätys) ja paljon lyhtyjä sekä kynttilöitä.

… voivani panostaa blogiin vielä tuplasti enemmän ja saada aikaa postata monesti viikossa. Helmi- ja maaliskuu tulee kyllä olemaan kriittisimmät kuukaudet, sillä ylppärit on silloin jo kovassa käynnissä. Mut sitä ennen ja sen jälkeen aion kyllä satsata tuplasti enemmän. 

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)