lauantai 6. joulukuuta 2014

VUOROVAIKUTUS

IMG_8219
IMG_8165IMG_8203
IMG_8072
Arvatkaa, mikä on musta ihan loistavaa teissä lukijoissa? Se, että ootte niin vahvasti vuorovaikutuksessa mun kanssa tän blogin välityksellä: kommentoitte päivittäin piristäviä kommentteja, tsemppaatte mua vaikeina hetkinä ja tuutte kertomaan omakohtasia kokemuksianne tietyistä jutuista kommenttiboksiin. Vaikka alunperin tää blogi oli mulle lähinnä yksinpuhelua, niin nykyään saan teiltä kilometripitkiä kommentteja ja tuntuu hyvältä jakaa tää homma teidänkin kanssa! Oon aina halunnu pitää blogin avoimena ja nimenomaan positiivinen ilmapiiri pitää sitä avoimuutta yllä, sillä niitä elämäänsä-kyllästyneitä-anonyymejä ei oo jostain (ihanasta) syystä kiinnostanut mun blogi. Tuntuu siltä, että näitten postauksien eteen nähtävä vaiva sais kiitosta, kun laitatte kommenttia tulemaan :-) 

Enkä mä tarkottanut tolla positiivisella ilmapiirillä sitä, ettei mulle sais laittaa kritiikkiä tai kommenttia epäonnistuineista postauksista. Itseasiassa se kritiikki ois enemmän kuin tervetullutta, sillä mä haluun tulla tässäkin paremmaks ja välillä niille omille virheilleen on erityisen sokea.  Haluunkin nyt isoon ääneen kiittää jokaista kommentoijaa, se vuorovaikutus on on musta yks blogin pitämisen parhaita ja antoisimpia asioita!

  Kiitos, ootte ihan mahtava porukka. 

6 kommenttia:

  1. Sun ihana kommentti mun viimeisimmässä postauksessa sai mut klikkaamaan sun blogiin ja vau! Vaikutat ihan huipputyypiltä, jään ehdottomasti seurailemaan sua. Toi sun kirjottama postaus yhdessä asumisesta sai mut hymyilemään useammassa kohdassa; varsinkin sun catwalk kävely. Vaikutat niin samanlaiselta sun paljastuksien perusteella!! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin sanoo ihan samat sanat susta, sillä oon seurannu sun blogia jo pidemmän aikaa ja vaikutat niin symppikseltä :-D Haha voi vitsit, ois kiva kuulla susta samanlaiset höpsöt paljastukset! Mut kiitos kommentistas, piristit mun iltaa :-)

      Poista
  2. Linkkasit blogisi facebookkiin ja jotenkin se kirjoitustapasi, miten kerroit blogistasi sai mut klikkaamaan linkkiä! Jäin ihan koukkuun blogisi lukemiseen, joten mun on pakko alkaa seuraamaan sua :) Kirjoitat mun makuun jotenkin ihanan piristävästi ja joka postauksen jälkeen tulee olo, että pakko saada lukea vielä yksi lisää! Aivan ihana blogi sulla oikeasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos sulle, tällasta kommenttia oli niin tsemppaavaa lukea :-) Kivaa talvenjatkoa!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)