torstai 22. tammikuuta 2015

SAMA KOMBO VIIKON YMPÄRI

IMG_1056lumiasu
IMG_1055
Tässä ois parit surkeet kahessa minuutissa otetut asukuvat, jotka ei tosin ollu kuvaajasta riippuvaisia. Lunta sato niin paljon taivaalta, että kameran tarkennus heittelehti lumihiutaleitten perässä ja lopputuloksena oli tänkaltasia sumusia kuvia. Olin niin laiskalla päällä, että kuvattiin nää suoraan koulun porttien luona ja sain muutamat oudot katseet meiän koulun poitsuilta pomppiessa neule päällä keskellä lumisadetta. Haha, kumma juttu kun mun kuvaamisoperaatioihin koulun pihalla ei olla kolmessa(kaan) vuodessa totuttu! :-D Mun päällä on ollu melkeen joku päivä yhtä tylsä neule-farkut-kombo ja mua kyllästyttää pukeutua tällasiin turvaneuleisiin päivästä toiseen. Mietin jopa näitten julkasemista, sillä en tiiä kiinnostaako teitä ne kaikista tylsimmätkin arkiasut. Jokatapauksessa mun sisäinen naisellisuudenrakastaja tekee keskellä talvella ihan loistavia toppilöytöjä ja harmittelee, ettei ne pääse vielä pariin kuukauteen käyttöön. Oon ostanu viikon sisällä kolme uutta lempipaitaa ja tekisin mitä tahansa, että voisin pukea ne sifonki-ihanuudet käyttöön hameiden kanssa, joten sitä hetkeä ootellessa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)