tiistai 6. tammikuuta 2015

THE DRESS PROBLEMS

444
12
Tyttöjen pahin kriisi pitäis tässä kohtaa olla ylppäreihin valmistautuminen, mut mun kohalla se on ollu jo monta kuukautta täydellisen ylppärimekon metsästys. Tuntuu, ettei mieleistä löydy kivenkään alta ja oon kohta luovuttamassa toivoni ja lopettamassa nää jokapäiväiset kuuden tunnin ettimiset. Mun täydellinen mekkoni ois kirkkaanpunainen, täynnä timantteja ja se ois sellanen iltapukumainen, eikä myötäilis ihoa kovin tiukasti. Ne timantit pitäis kuitenkin olla ihan sikinsokin, eikä tossa rintojen alapuolella ohuena/paksuna viivana. Tai voisin kyllä luopua mun punasesta mekkounelmasta, jos joku tiputtais mun postiluukusta ton alimmaisen kollaasin oikeenpuolimmaisen viidensadan euron ihanuuden! :-D

Ja ihankuin ei ois tarpeeks haasteellista löytää kivaa mekkoa, niin me käytiin eilen Zazabellassa koittamassa mekkoja ja jouduttiin poistumaan sieltä aika nopeesti, sillä myyjä totes 32- koon olevan mulle auttamattoman liian iso. Koitin kyllä 32-kokoa, mut se tippu suoraan päältä ja kuulemma mun koko ois 30, jota ei Suomessa ees valmisteta… Krrhh. Mun tarkotus oli alunperin ostaa lyhyt mekko, mut jostain syystä noi iltapukumaiset on niin paljon upeemmin koristeltuja, että taidan suoraan kääntyä sellasten (ja ompelijan…) puoleen - vaikka tiiänkin, että sellanen on etiketillisesti väärin ylppäreissä. No, enhän mä hartiahuiviakaan oo laittamassa, joten pukeudutaan sit kerralla ihan nurinkurin.

Ps. Laittaaks joku oikeasti hartiahuivin hienon mekon kanssa? Mun mielestä sellaset yksinkertasesti pilaa näyttävän mekon ja oonkin aina ihmetellyt sitä, kun jotkut käyttää niitä. Mut nääkin on varmaan tällasia mielipidejuttuja :-)

4 kommenttia:

  1. Mäkin oon jo pitkään ettinyt täydellistä ylppärimekkoa,mut aina löydän jonkun sellaisen missä on jotain vikaa mun mielestä tai sit se on auttamatta liian kallis :D
    Mut unelmana ois kans just joku tommone pitkä (ja väriltään mieluiten joku vaalea tai semmone),mut niin ei ne lyhyen malliset oikeen sytytä mua :D
    Mut ehkä sitä jonkun vielä löytää,ainakin toivottavasti sellaisen mikä mielyttää omaa silmääni täydellisesti,eikä ihan viel oo mitää kauheeta paniikkia...
    Ja musta hartiahuivi pilais vaan kauniin kokonaisuuden,joten ne on ehdoton ei mun mielestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon sun kanssa niin monesta asiasta samaa mieltä, vaalee mekko miellyttää muakin, jossen sitä täydellistä kirkkaanpunasta löydä :-) Kyllä sä vielä kerkeet löytämään ja toivottavasti löydät just sellasen, kun oot suunnitellukin! Ja tosta hartiahuivista: MÄ EN YMMÄRRÄ SITÄ?? Se on ihan kamala, joten miksi, oi miksi ihmiset käyttää sitä? :-D Eletään 2000-luvulla ja olkapäät pitäis peittää ja samalla pilata ihana mekko sillä - ehdoton ei tosiaan.

      Poista
  2. Mä en oo ehtinyt ees ajatella koko lakkiaisia... Jään varmaan ilman kivaa mekkoa ja joudun tyytymään johonkin jo kaapissa olevaan. Eiiii kauhistuttaa ajatus.. Mulla on tällä hetkellä kaikista kovin kriisi penkkariasun kanssa :DD Mikä mä oon.. mistä mä löydän jonkun halvan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnenpekka, oot välttyny niin isolta määrältä stressiä haha! :-D Höpöhöpö Essi, sulla on ihan hyvin vielä aikaa ettiä sitä. Mä en taas oo miettiny yhtään penkkariasua, sillä mun mielestä meiän koulun penkkariteemaa ei oo vielä ees päätetty, joten tasoissa ollaan…

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)