perjantai 13. helmikuuta 2015

ASUKUVIA IHAN OLAN TAKAA

IMG_1622
Kollaasit18
IMG_1682
IMG_1641
IMG_1651
IMG_1655penkkarit
Tää mun hirvittävä hiuskriisi on melkein selätetty, kun muutamien kampaajamokien jälkeen mun hiukset oli vielä eiliseen asti kirkkaan oranssit. Mietin pääni puhki, että miten saan niistä siedettävät seuraavan päivän penkkareihin ja ostin tuhkansävysen hiusvärin viemään sitä oranssisuutta pois. En sanois, että tän lopputulos ois hyvä, mut ainakin kehtaa liikkua nyt ihmisten ilmoilla tän pehkon kanssa! Innostuin samalla ottamaan kuvia tän aamun penkkarikahvitusten asusta, kun puin kaikki uudet vaatteet samaan aikaan päälle. Löysin muutama päivä sit ton kuvissa näkyvän ihanan kevättakin ja siitä on tullu ehdoton lemppari sen klassisuuden takia. Ainut vaan, että se on taas lastenpuolen kokoa 134 ja mun 7v pikkusisko käyttää samaa kokoa ja pakotin sen sovittamaan tätä takkia, koska en voi uskoa että mun minikokoset olkapäät vaatii oikeesti noin pienen koon :-D En kuitenkaan valita, sillä toi makso vaan neljäkymppiä, kun taas aikuisten puolella ois voinu hyvin olla satasenkin, joten säästin ison summan. Tää kuukausi on ollu nimittäin järkyttävää rahanmenoa, kun on kaikenmaailman penkkarit, abiristeily, penkkari-illalliset, ens viikon pieni lähiulkomaanreissu, iso shoppailureissu uusista vaatteista (oli tällä kertaa oikeesti pakollinen, kun mun kaapissa ei enää oo kolmea pitkähihasta enempää tai tavallisia mustia farkkuja, kun kaikki on rikki tai annettu eteenpäin…) ja ne lukuiset kampaajareissut… Ens kuussa otan säästölinjan päälle, enkä aio ostaa mitään ylimäärästä, jotta se vähän kompensois tota tän kuun tuhlaamista. 

2 kommenttia:

  1. Oon tosi ilonen et löysin sun blogin, tää on ihana! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piristäpäs tän lukeminen paljon, kiitos :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)