torstai 5. helmikuuta 2015

EKAT YLPPÄRIT TAKANA, VIIDET EDESSÄ

IMG_1277
Tilasin netistä ihan sairaan kivan shortsipuvun, mut se ei oikein istunut mun päälle. Tai no, jos on okei kulkea yläosassa, joka ei peitä edes tissejä, niin asia on toinen… Toi ei näyttäny kuvassa yhtään avonaiselta, eikä oikeestaan tossa kuvassakaan. Siinä ei kuitenkaan oo takaosaa paitsi pepun kohalla, joten sinne ei voi laittaa oikein rintsikoitakaan alle. Testasin jopa kananfileitä (haha, mä en tiiä sellasta liimattavien rintsikoitten oikeeta nimeä), mut toi yläosa ei peittänyt niitäkään. Taidan ihan suosiolla ommella tosta hameen, koska tollaset ei oo ihan mun juttu! 

IMG_1293
Nälkä kurnii ja mä en millään oo jaksanu raahautua kauppaan pariin viikkoon. Ostoslista on puolen metrin mittanen ja oon syöny melkeen kuukauden ruokia periaatteella "jos valmistukseen menee alle viis minuuttia, niin sitä voi tehdä". Tuntuu jotenkin, et kaupassa käyminenkin ois ylppäreitten lukuajasta pois, vaikkei se todellisuudessa veis kahta tuntia kauempaa… Äitiii, muutan takas kotiin. Mulla on ikävä sitä, et äiti oli tehny mulle ruuan valmiiks aina ennen koulusta tuloa, kun asuin vielä kotona. 

IMG_1259
… ja tästä päästääkin siihen "jos valmistukseen menee alle viis minuuttia", nimittäin oon syöny pariin otteeseen mukikakkua, kun en oo ehtiny viitsiny laittaa lukuaikaa sen tekemiseen. Noi on sairaan hyviä, vaikka tosi kamalan näkösiä ulkonäöltään ja valmistukseen kuluu öö, maksimissaan kolme minuuttia kokonaisuudessaan :-D Viimeks tein kyllä uudella reseptilla ja niistä tuli niin överimakeita, ettei niitä pystyny syömään kuin yhen viikon sisään. 

IMG_0954
Tää päivä on ollu ihan kamala aamusta alkaen. Lähin kotoa ihan sairaan aikasin, että kerkeisin ysiltä alkaviin ylppäreihin. Koululla piti olla puol yheksältä, joten olin bussipysäkillä jo 07:36. No siinä mä seisoin vielä 08:25, kun kaks aiempaa bussia ei ilmestynytkään, vaikka ne on aina ihan minuutilleen ajoissa. Mietin pääni puhki, että millä ihmeellä meen 15 kilometriä kouluun, kun äitikään ei tälläsellä varotusajalla kerkeis ajaa viittäkyt kilsaa meille. Jollain ihmeellä puolelta ilmesty bussi ja olin neljä minuuttia vaille yheksän koululla. Juoksin saliin kaikkien tuijottaessa, kunnes opettaja ilmotti mun olevan väärässä salissa ja sain juosta koulun toiseen päähän yläkertaan… Oli shokki avata äikän tekstitaidon kysymykset, koska ne oli niin erilaiset kuin aikasempina vuosina, joten en osaa yhtään sanoa miten meni! Vastasin 1, 3 ja 5. Ootan innon ja järkytyksen sekasissa tunnelmissa, että hyvän vastauksen piirteet ilmestyis nettiin viideltä.

Mut miten teillä muilla kirjottaneilla meni tän päiväset ylppärit? :-)

2 kommenttia:

  1. Mä kirjotin 1,2 ja 3 ja no jäi sielt jotain olennaist ehkä pois ku kattoo noit hyvien vastausten piirteitä :D mut toivon et sielt tulis kuitenki ihan ok pisteitä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä päivitin sitä sivua sata kertaa, kunnes siihen tuli ne oikeet vastaukset ja sen jälkeen kyllä toivoin, etten ois avannu sitä ollenkaan :-D En tiiä ketään, joka ois kirjottanu kakkosesta (kaikki mun kymmenet kaverit kirjotti 1,3,5 tai 1,3,4), ihmettelen mitä ihmettä sait siitä irti! - joten toivottavasti saat hyvät pisteet :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)