lauantai 14. helmikuuta 2015

FROM YESTERDAY

IMG_1535IMG_1716
IMG_1531
penkkarit1IMG_1538
Joku lukijoista pyysi meiän kodista postausta ja se on kyllä kuvattu luonnoksiin asti, mut en millään haluis julkasta sitä. Syynä on se, ettei tää kämppä miellytä tällähetkellä yhtään mun silmää ja nään tän täynnä pelkkiä epäkohtia. Siispä joudun lykkäämään sitä julkaisua vieläkin, kunnes saan tästä oikeesti mieluisen (…tai asun seuraavassa uudessa kodissa). Sori, tässä talossa asuu pieni sisustusperfektionisti! :-D 

Tajusin vasta näitä kuvia lisätessä, että otan aina kuvat tossa samassa kohassa. Lupaan parantaa tän asian kanssa ja ruveta kiinnittämään enemmän huomiota kuvauspaikkaan. Ton talon naapuritkin on pariin otteeseen päivitelleet mun kuvausoperaatioita ja viimeks eilen joku mummo kysy: "Mitä sä nyt oikeen puuhailet?"

♥ Uusia vaatteita, joista pitää ehottomasti kehua noita Bikbokin omia farkkuja. Oon ollu ilman mustia housuja melkeen puol vuotta, kun mun kokoa ei enää tehä mun lempparifarkuista. Sain noista ompelukoneella ihan sairaan kivat ja voi että miten iloseks yhet täydellisesti istuvat housut voi tehä :-) Tiiättekö sen tunteen, kun on ostanu jotain vartalolleen täydellisen vaatekappaleen ja tekis mieli vaan peilailla sitä jatkuvasti? Se fiilis on niin ihana. 


♥ Havainnollistava ennen/jälkeen- kuva noista housuista, sillä toi ero on musta ihan huomattava. On oikeesti hassua, miten monta kiloa huonosti istuvat housut voi lihottaa ja miten ärsyyntyneeks ne mut tekee… Oon tartuttanu tän tavan mun kämppikseenkin, kun ollaan aina yhessä huutamassa "onpas hyvin istuvat farkut tolla tytöllä" tai päinvastoin. Välillä oon nolosti jäänyt huomaamattani tuijottamaan jonkun tuntemattoman housuja, kun ne istuu niin hyvin eikä pussita. En tiiä mitä tekisin ilman ompelukonetta, sillä lähes jokanen uus vaate käy sen kautta ennenkuin laitan sen päälle. Voisin kertoo mun vihastani huonosti istuvia housuja kohtaan vaikka kuinka paljon, mut teidän onneksenne jätän sen välistä haha - toivottavasti täällä on joku toinenkin ymmärtävä tyyppi samanlaisen farkkufetissin kera! 

♥ Oon vieläkin umpirakastunut puisiin sydämiin ja ootan niin paljon partsikauden avaamista, kun voin laittaa partsin täyteen puusydämiä piristämään. Nyt on vaikeet paikat eessä, sillä mulla ei oo hajuakaan, että miten sisustaisin ton jättikokosen parvekkeen! Oon uhonnu Joonakselle, että teen siitä mun oman huoneeni ja vietän siellä yöt. Nukun talvisinkin ikkunat ja parvekkeen ovi auki, sillä paahdun kuumuudesta ja tää toinen osapuoli jäätyy sisälämpötilan ollessa 5-10 astetta. 

4 kommenttia:

  1. Joo voin yhtyä.. Pussittavat farkut on niin hirveeeeetä ja on aina niin hankala löytää sopivia farkkuja jotka sopis omille jaloille kuin nakutettu. Dr.denimitkään ei oo oikein hyvät vaan aina ne löystyy pussittaviks!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tunnen sun tuskas, on kamalaa omistaa hoikat jalat :-D Mäkin käytin Dr.Denimejä monta vuotta, koska ne oli kaikista istuvimmat, mut laatu ja hinta (nykyään ne maksaa täällä päin melkeen 70e) on ihan surkeeta. Toi seittemänkymppiä ei tosiaankaan oo paha hinta hyvistä farkuista, mut tollasista trikoopaloista on!

      Poista
  2. Kiva postaus! Sun blogi on tosi mielenkiintoinen. :)

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)