torstai 12. helmikuuta 2015

MUUTAMA SANA PENKKAREISTA

IMG_1597IMG_1571
IMG_1588
IMG_1600IMG_1564
Mun kuvasaldo penkkareista jäi tosiaan viiteen kuvaan, joten näillä valitettavasti mennään tällä kertaa. En oo vielä sisäistäny sitä, etten tuu käymään tossa rakennuksessa enää ylppäreitä lukuunottamatta ja se tuntuu oudolta. Lukion aikana kasvoin henkisesti eniten elämäni aikana ja sen käyminen oli mulle alusta alkaen itestäänselvä asia, kun amiksesta ei löytynyt itteäni kiinnostavaa alaa. Vaikka lintsasinkin ihan käsittämättömän paljon koulusta, niin toi tuntu mulle oikeelta koululta alusta alkaen. Lukion paras päivä on ehdottomasti ollu tähän mennessä vanhojentanssit (joita muistelen haikeudella, kun meiän koulun kakkoset tykittää heiän vanhojenkuvia nyt) ja toivottavasti kolmen kuukauden päässä oottava valmistuminen. Vielä on paljon koulujuttuja tehtävänä, jotta mä ajallani valmistuisin, mut kuukauden päästä voin lyödä onneks hanskat tiskiin. Meinasin kuolla noloudesta, kun abishow'ssa 800 oppilaan edessä heijastettiin tää postaus ja kuulutettiin mut hakemaan "vuoden bloggari"- palkintoa. Ei noi jutut tunnu blogiin kirjottaessa mitenkään henkilökohtasilta, mut kieltämättä oli naurussa pitelemistä, kun opettajien eteen pamahtaa esimerkiks seuraava virke: "Mulla on joku pakkomielle kävellä aina ilman vaatteita Joonaksen ohi, laittaa naama niin vakavaks kuin ikinä saan ja yrittää kävellä catwalk-mallin tavoin heiluttaen peppua niin yliöveristi, kuin on ikinä mahollista. Yritän joka päivä saada pepun vielä överimmin heilumaan kuin edellisenä päivänä ja en tosiaan tiiä, mistä tää typerä tapa on peräisin." Ei sitä jotenkin ajattele, että blogia lukis omassa koulussa olevat, vaan oon aina pitäny blogimaailman ikäänkuin erillisenä maailmanaan. 

Haha, terkut teille mun parisuhdehölmöilyjen julkistajalle, jos satut vielä selailemaan tätä! :-D 

5 kommenttia:

  1. Hah aika paha toi vuoden bloggari juttu..:-D mut hyvä sie kun uskallat olla oma itses!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aluks screenille tuli vaan "vuoden bloggari" ja pitkä tekstipätkä ilman kuvia, niin mulla meni sairaan kauan tajuta että noihan on mun kirjottamia postauksia. Eka screeniltä lukemani lause sai kyllä punan aika nopeesti poskille, joten onneks oli kerrankin meikkivoidetta naamassa :-D Se on hassua, miten blogiin voi kyllä kirjottaa mitä tahansa, mut on kamala paikka kun ne blogitekstit erotetaan kontekstistaan esimerkiks tollasessa tilanteessa.

      Poista
  2. löysin sun blogin kun alotettiin samassa lukossa ja oon käyny aina välillä kurkkailemassa tätä. kun näin ne tekstit abishowssa, niin aattelin että kyllä noora tän handlaa ;) (vaikken sua erityisemmin henk koht tunnekkaan) jatka samaan malliin, tätä on ollut tosi kiva lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on samalla ihan kamalaa pitää julkista blogia, koska kaikki mun läheiset/puoltutut seuraa tätä nimettömänä ja en koskaan tiiä, keitä näitä tekstejä todellisuudessa lukee :-D Kaikista eniten haluisin tietää näitten mukavien anonyymikommenttien kirjottajat, sillä vaikutatte niin symppiksiltä ja jos oot ollu samassa koulussa, niin oon ihan varmaan jutellu sun kanssa! Heh, kiitos kivasta kommentista ja yhen lauseen aiheuttamasta hämmennyksestä, en tajunnut nimittäin, että mitä mä handlaan?!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)