torstai 19. helmikuuta 2015

PELKÄSTÄÄN ME KAKSI

IMG_2234
IMG_2246
IMG_2288
IMG_2271
IMG_2249
Ainoastaan mulle rakas ihminen ostaa salaa liput mun lempilaulajan keikalle ja vie mut sinne kädestä pitäen. Jonottaessa kymmenen asteen pakkasessa avasit takkis ja vietin seuraavan tunnin sen sisällä, vaikka sun sormet oli kylmästä siniset. Osotat mulle jatkuvasti, että oon tärkeä - sillä tietyllä kosketuksella, ilmeellä ja hymyllä. Käsi koskettaa rakastavasti, hivelee selkää paidan päältä ja se kestovirne ei jätä vaihtoehtoja sen tulkitsemiseen negatiivisesti. Mä rakastan sitä, miten nukut mun kanssa hotellin punamustissa lakanoissa ja etit brunssipaikkaa mun kanssa kuudelta aamulla - tiedän nimittäin hyvin, ettet oo aamuvirkku. Muistan vieläkin sen hetken, kun Ed Sheeran laulo suoraan mun eessä ja keinuin sun sylissä sillä hetkellä. En kertonut tätä aiemmin, mut toivoin salaa voivani saada hänet oikeesti laulamaan meiän tulevaisuuden häihin. 

Kahisevat hotellihuoneen lakanat, hiljaset seinät ja meiän kahenkeskinen aika ikuisuuksiin. Vaikka asutaan yhessä, niin liian usein juututaan siihen vanhaan muottiin, jossa päivät kuluu toisen vieressä ihanasti makoillen. Pidän sua kädestä kiinni taksin takapenkillä, kun mennään vanhanaikaseen hotellihuoneeseen, jonka seinät on kirkkaankeltaset. Illallistetaan pienessä ravintolassa ja samanaikasesti kosken sua huomaamattomasti pöydän alta, ikäänkuin se viestis sanattomasti "sä oot mun". Hymyilet mulle koko illan, sitä aitoa hymyä, jota rakastan maailman eniten sussa. Tanssitaan Ed Sheeranin tahtiin, pidät käsiä mun ympärillä ja vaikka tiiän sun musiikkimakus olevan ihan toisenlainen, niin näytät silti onnelliselta. Pussaat mun niskaa sillä rakastavalla tavallas ja saat mut tuntemaan itteni erikoiseks, rakastetuks ja kauniiks. 

Illallisella tarjoot puolet ruuastas mulle ihan vaan siksi, etten pitänytkään omastani ja avaat edessä olevat ovet. Annat mun olla pikkulusikka ja nukahdat pitäen mua kädestä kiinni, ikäänkuin pelkäisit mun lähtevän pois yön aikana. Rakkaus kaunistaa ihmistä niin paljon, että mä oon tajuttoman kiitollinen susta. Jokainen ihminen ansaitsee tuntee sen viiltävän onnentunteen, pusut poskella ja ittensä arvokkaaksi. Sä oot se mies, jonka kanssa toivon meneväni naimisiin Ed Sheeranin laulaessa vieressä. Ikuisesti. 

4 kommenttia:

  1. Ihana teksti Noora... Tuli kyyneleet silmiin. Osaat sanoo niin kauniisti kaiken, ja toinen varmasti tietää et tarkoitat sanojas. Ootte ihana pari, ja reissu oli ilmeisesti erittäin onnistunut! Oot ihana! <3
    Toi kaikki oli niin selkeesti kerrottu et pystyn ihan selkeesti kuvittelemaan mun ja rakkaan samassa tilanteessa, -mäkin haluan tollaselle reissulle! Nähdään taas joku päivä Noora, puss!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos ihanasta kommentista! En ois uskonu, et noinkin pieni reissu piristäis suhdetta niin paljon - joten eikun vaan varailemaan matkaa :-) Oops, meiän viime näkemisestä on taas vierähtäny pari kuukautta, vaikkei toi välimatka oo paria kilsaa enempää…

      Poista
  2. Ihan superupea teksti, liikutti muakin hih :) Tollasta suhdetta etsimään siis.. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isot kiitokset, ihana kuulla :-) Sieltä se oikee tulee sun kohalle, kun vähiten ootat!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)