lauantai 7. helmikuuta 2015

WAIT…. WHAT?

Kuva otettu 6.2.2015 klo 17.11 #4Kuva otettu 6.2.2015 klo 17.54 #6Kuva otettu 6.2.2015 klo 17.50 #3
Instagrammia seuranneet tietääkin mun kohtalokkaasta uudesta hiusväristä, joka synty ihan vahingossa. Oon käyny nyt neljästi viikon sisällä kampaajalla, kun ekalla kerralla värjättiin tyvikasvu. Seuraavalla kerralla laitettiin raitoja, mut ne ei näkyny kunnolla. Parin päivän päästä menin taas kampaajalle laittamaan näkyvämpiä raitoja ja lopputulos oli ihan sairaan kiva, sellanen ruskee monisävysillä raidoilla. Ja sit eilen mun oli tarkotus mennä viimeistelemään ne raidat ja saada hiuksista vaan tasavärisemmät - kunnes sen värin kanssa tapahtu jotain ja mun koko pää muuttu oranssiks… En ymmärrä miten, koska niitä raitoja ei laitettu koko päähän ja edellisellä kerralla mun hiukset ei ees vaalentunu kunnolla. Vertauskuvallisesti tihrustin itkua ekat kolme tuntia kampaajan jälkeen, koska vaaleet hiukset ei oo se mun juttu. Varsinkaan tällaset oranssit. Nyt en oikeesti tiiä, että mitä ihmettä teen näitten kanssa?! Lopputulos on reilusti vaaleempi kuin näissä surkeissa webkuvissa ja en kehtaa kulkea oransseissa hiuksissa. Tuntuis idiootilta mennä viidettä kertaa viikon sisällä kampaajalle ja kaupan väreihin en uskalla koskee sormellanikaan… Jos siellä on joku kampaajaopiskelija, niin pliis auta! T: epätoivoa vääntävä tyttö, jolle hiukset on ulkonäön tärkein asia.

4 kommenttia:

  1. Tuota ehkä vaihda kampaajaa...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis noi kaikki kerrat on ollu eri kampaajilla :-) Oon ollu syksyn mittaan varmaan kymmenellä eri kampaajalla, eikä yhestäkään oo tullu ihan vakiopaikka. Yhellä kivalla tytöllä kävin värjäämässä hiukset ja ne onnistu, mut se vaihto just tällä viikolla toiseen kaupunkiin, joten sinne meni sekin.

      Poista
  2. Kyllä rahaa ilmeisesti löytyy kun noin usein kampaajalla käyt... :D etkai sentään noita "pilalle" menneitä hiuksis joutunut maksamaan? :/ oot erittäin kaunis noora :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Värjäilisin kyllä kotona, jos kaupasta löytyis täsmälleen oikeen sävynen tuote ja se ois hyvä. Kaupan värit poikkeuksetta värjää mun hiukset kokonaan mustiks tai sit väri ei tartu niihin ollenkaan, joten mieluummin käyn kampaajalla, koska lopputulos on jokatapauksessa parempi kuin kaupan värien. Maksoin ne ite, koska mun mielestä tässä tapauksessa ei ollu kyse kampaajan ammattitaidottomuudesta, vaan mun hiusten reagoiminen ennalta-arvaamattomasti :-( Kiitos paljon!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)