tiistai 31. maaliskuuta 2015

HYVÄÄ (JA SATEISTA) HUOMENTA

IMG_2544IMG_3275-002IMG_3287
IMG_3405
IMG_3384
Toivottavasti teillä on ollut vähän parempi aamu kuin mulla. Nää on taas näitä päiviä, kun kaikki tuntuu olevan (ja myös on) huonosti ja mietin hartaasti, että mitä pahaa oon tehnyt ansaitakseni tän fiiliksen. Mun aamu on kulunut uusia työpaikkoja selaten, uutta elämää järjestäen ja suoraansanottuna kiroillen. En oo varmaan koskaan päästänyt suusta yhtä monta rumaa sanaa kuin viimeisten kahen päivän aikana, kun oon lähetellyt kymmenittäin sähköposteja ja soittanut virallisiin toimistoihin, jotta saisin pientä apua tähän karmeeseen tilanteeseen. Ehkä rivien välistä voi jo lukea tapahtuneen, mut en viitti vielä avata enempää tätä asiaa, ennenkuin oon saanut tähän jonkun päätöksen (….jota ei tällähetkellä näytä syntyvän ikinä). Kaikenlisäks jääkaappi ammottaa tyhjyyttään, koti kylmyyttä ja en oo ees uskaltanut kattoa peiliin ja laskea montako rinkulaa silmien ympäriltä löytyy. Päänsärky riivaa, sillä ees ylppäreistä ei aiheutunut tällasta määrää stressiä, joka kertoo mun mielestä aika paljon. Tällähetkellä mä rukoilen, että mun suojeluenkeli heräis eloon ja tulis moikkaamaan tän tai huomisen päivän aikana. Blaah, mun ei auta kuin jatkaa netissä roikkumista ja niitten töitten ettimistä, vaikka luulin jo selvinneeni siitä urakasta. Toivottavasti ens kerralla kuullaan vähän positiivisimmissa merkeissä ja täällä kirjottelee vähän iloisempi tyttö tän kiukkuhirviön sijasta hah… 

2 kommenttia:

  1. voi eii :( mutta niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, asioilla on tapana järjestyä!♥ :) vaikka nyt tuntuisikin kauhealta, kohta huomaat kuinka elämä taas hymyilee ja asiat rullaavat eteenpäin :) tsemppiä!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuullut tota ihan liikaa poikaystävältä, mut tilanne tuntuu tällähetkellä aika toivottomalta. Oon kokoajan kysynyt iteltäni, että mitä niin pahaa oon ansainnut saadakseni tällasta kohtelua? Tuntuu mahdottomalta löytää noin nopeasti uusi työ, jossa tunteja ois enemmän kuin ne viisi viikossa, joita täälläpäin hirveesti tarjotaan… Kiitos kuitenkin tsempeistä, täällä ollaan tirautettu muutamat itkut ja soiteltu epätoivosina parille lakimiehelle, mut kai tää tilanne joskus selkenee :-(

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)