sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

RED PICS

IMG_2498
Enpä ois arvannut, että löydän jostain ylppärimekon hyvissä ajoissa ennen h-hetkeä! Ei toi kuitenkaan ihan helppo juttu ollut, kun ensin oottelin tota kaks kuukautta maailman toiselta puolelta ja sit paljastukin, että se oli juuttunut tulliin kiinni - eikä kukaan ilmottanut siitä mulle… Tullista pois saaminenkin oli yks järjetön operaatio, mitä en haluu kokee enää koskaan uudestaan. Kun DHL:n kuljetusmiehet lopulta soitti ovikelloa mekko kainalossa, niin mun järkytykseks toi punanen riiviö ei edes pysynyt päällä, vaikka koot oli mitattu tarkasti ennen tilaamista. Siitä satasen mekosta taiskin tulla muutaman sadan euron operaatio ompelimoineen ja tullimaksuineen. Pitää kyllä ensin koittaa hyödyntää mamman ompelutaitoja, ennenkuin kiikutan tän ompelijalle lyhennettäväks ja kavennettavaks!

IMG_2485
En edes muista milloin oisin viimeks askarrellut ite synttärikortteja jollekin, mut halusin yllättää äitin ja pikkusiskon niitten syntymäpäivinä. Kortit oli tottakai punavalkoteemaset ja paljastukseksi voin sanoa, et niin oli kyllä lahjatkin: punavalkoinen muumimuki ja punavalkosia koruja… Haha, milloin tää vaihe menee ohi?! Oon kuin ala-asteikäinen, kun kaks väriä muodostaa mun koko elämäni (ja tän postauksen). 


IMG_3218-002Valitsin tän kirjan sattumalta, sillä en oo lukenut varmaan vuoteen yhtäkään kirjaa. Ton lukemiseen meni alle päivä ja sai mun olon niin ahdistuneeksi, sillä se käsitteli perheväkivaltaa, kristinuskoa,  alkoholismia, pettämistä ja itsemurhaa. Tavallaan sellaset kirjat on hyvin kirjotettuja, joiden teksti tempaa mukaansa ja saa lukijan eläytymään niihin fiiliksiin - mut toisaalta noi pilaa usein mun päivän. Vaikka tiedän sen olevan pelkkä keksitty tarina, niin sisimmässäni tiedän jonkun elämän oikeesti koostuvan noista asioista, mikä ahdistaa. Kuitenkin mua kiinnostaa noi aiheet, vaikka samalla itkenkin pahaa mieltäni noitten lukemisen jälkeen.

IMG_3101
Omistin aiemmin yhet bikinit ja oon käyttänyt niitä lähes neljä vuotta, sillä en oo vaan yksinkertasesti löytänyt istuvia yksilöitä. Amerikassa menin jo niin epätoivoseks, että katoin VS:n bikinivalikoimaa uusien toivossa, vaikka ne oli lähes kaheksankymmenen euron arvoset, joka on ihan reilusti yli mun kipurajani :-D Ostin yhen yläosan, sillä ajattelin alaosia saavan halvemmalla täältä, mut täällä ne ei jotenkin istu mun päälle. Mulla on alusvaatteissa 32 ja tuntuu ihan hullulta ottaa bikineistä se kolme kokoa isompi 38, jos ei halua vilauttaa itestään liikoja. Noi ylläolevat oli kuitenkin niin ihanat, että halusin ne istumattomuudesta huolimatta. Kesä tuu pian! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)