keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

TORSTAIAAMULTA

IMG_2695
IMG_3027IMG_3060
IMG_2652IMG_2251
Istun parhaillaan syömässä croisantteja ja vesimelonia aamupalaksi, sillä mun työt alkaa vasta kymmeneltä. On kieltämättä outo fiilis, sillä aina ennen on täytynyt herätä ennen seiskaa kouluaamuisin, joten hitaat aamut tuntuu luksukselta tähän saumaan. Noi kouluaamujen aikaiset herätykset on kuitenkin syöpynyt mun aivoihin, sillä en saa mun unirytmiä millään muuttumaan niin, että heräisin vasta kaheksalta (…voitte  tosiaan arvata mun tunnetilan aamulla, kun puoli kuudelta ei tuu enää uni krhh). Oon yrittänyt monena iltana valvoa poikkeuksellisen myöhään, jotta aamulla nukuttais kauemmin, mut mikään ei tunnu auttavan. Musta tuntuu, että oisin vieläkin väsynyt ylppärilukemisesta tai sitten tää uusi vuorokausirytmi vie aikansa tottua. Tarkotuksenahan oli alunperin olla vain yhdessä kokoaikasessa työssä, mut jotenkin mä lupauduin olemaan toisessa duunissa vielä osa-aikasena, joten työtunteja löytyy viikottain melkein 55! Viikkotuntimäärä on ihan hullun korkea, mut täytyy myöntää, että nautin siitä fiiliksestä, kun tilille tulee säännöllisesti rahaa ja voi alkaa suunnittelemaan säästökohteita. Tässä vaiheessa kuitenkin toivoisin, että oisin jossain muualla töissä, kuin kahenkymmenen metrin päässä mun lempparikaupasta haha… Pitäkää kiva torstai! 

2 kommenttia:

  1. hitaat aamut on kyllä parhaita!! x) ihana pikku postaus :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, onneks jokanen aamu on mulle nykyään hidas! Ja kiitos, piristit päivää :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)