lauantai 28. maaliskuuta 2015

VIIKON PUHELINKUVAT

i
Viime viikon järkyttävä kiire on onneks historiaa, meinas pää hajota edestakaisin juoksemiseen, kun oli ylppärijuttuja, kahen duunin palaverejä, töitä ja vielä viimiset koulujutut suorittamatta. // Oon aina tykännyt Turusta, sillä jokiranta on musta niin nätti talviöisin ja kesäisin! Mä toivon, etten joudu muuttamaan opiskelujen perässä täältä pois ainakaan muutamaan vuoteen. // Vietettiin perjantaina meiän 4-vuotis vuosipäivää ja kun tulin töistä kotiin, niin tollanen näkymä oli vastassa :-) Sanomattakin selvää, että oon hulluna sekä suklaakakkuihin että kukkiin. // Heh… En ollu shoppaillu moneen viikkoon ja kun vihdoin kerkesin tunniksi kaupungille, niin saldo näytti jo miinusta noitten jälkeen. Kävin vielä edellspäivänä ostamassa toisen samanlaisen satsin ja nyt aion kyllä pitää muutaman viikon shoppailulakon.

PicMonkey Collage
Parempaa kuvaa mun valmistujaismekosta ois tässä. Huh, sain tietää pitkän matikan alustavat pisteet eilen ja ylioppilaaks pääsy on varmistettu! Se lähti alustavana jopa yhen numeron parempana kuin tavoittelin, jippiii. // Viime sunnuntaina käytiin synttärikahvilla kotikotona, kun pikkusisko täytti 8-vuotta. Selailin hetki sitten sen vauvakuvia ja voi että mulla on ikävä niitä aikoja, kun se oli ihan pieni. // Lipsi on mun lempparimehujää ja päätin piristää itteäni viimisen kokeen vuoksi. // Mä ja veitset on huono yhtälö, joten kun oon pikaruokaravintolassa töissä, niin kävin ihan vaan varmuuden vuoksi ostamassa kaks pakettia laastareita sinne… Tuli kyllä tarpeeseen, sillä ekana päivänä olin saanut kuuteen sormeen pitkät haavat metallisista kaapinovista.

o
Kaheksan tuntinen työpäivä kului iPadiä ja Afrikan tähteä pelaten. Vietettiin se hotellissa, joten siellä ei ollu hirveesti tekemistä. // Palaveri, josta muistan ainoastaan sen, kuinka väsynyt olin… Onneks ei käsitelty mitään uutta asiaa, vaan puhuttiin vaan yleisellä tasolla kaikesta. // Tein Mirvalle synttärikakun, kun se piti meillä synttärit ja meinasin nauraa ton kakun ulkonäölle muutamaankin otteeseen haha. Onneks sentään synttärisankarin mielestä se oli kiva. // Harvinainen näky: mä ja sisäpelikengät. Oli pakko ikuistaa tää näky, kun jaksoin mennä parin viikon tauon jälkeen harkkoihin.

yyy
Tältä täällä on näyttänyt viimisen viikon ajan, vaikka oon kovasti oottanut kesäsempiä säitä…Kevät, missä viivyt?! // Oon niin laiska selfiekuvaaja nykyään, ettei näitä ainakaan liiaksi puhelimesta löydy. // Istuin pari tuntia verotoimistossa, sillä mä en vaan osannu hoitaa netin kautta niitä monimutkasia juttuja. Miksei niitä voida opettaa koulussa, sillä ton opettaminen ois musta paljon hyödyllisempää kuin puuduttavat hissantunnit. // Oltiin edellispäivänä kattomassa Fifty Shades of Grey ja hyi hitsi, miten ällöttävä elokuva. Halusin nähdä sen ihan vaan uteliaisuudestani, mut oisin mieluusti jättänyt näkemättä koko pätkän, sillä se ei todellakaan ollut mun mielestä kohutun hyvä. Ostettiin iso jätskipaketti leffaevääksi, mut eipä oikeen maistunut siellä :-D

h
Hotellien alkupalapöydät, ah! Yks parhaimpia asioita matkustamisessa on hotelliruuat, vaikka niitten hinnat suomessa onkin aika korkeet. // Naantali on pitkään ollu yks mun lempparikaupungeista ja voisin mieluusti asua tollasella paikalla. Nappasin ton kuvan Naantalin kylpylästä ja ikävöin sinne takasin. // Piiitkä matka kotikotiin alkamassa. Jostain syystä en tykkää yhtään meiän kummankaan kotipaikkakunnista, vaan tuun kiukkuseks jo pelkästään niistä maisemista. En enää koskaan haluu asua maaseudulla peltojen keskellä, oon sisimmässäni niin kaupunkilaistyttö. // Ollakseni rehellinen, mun täytyy kertoa, että oon syönyt tällasia annoksia 14 kahen päivän sisään. Sen lisäks oon syönyt kokonaisen nutellapurkin ja kirjotinkin instagrammiin, että oon töitten loputtua 10kg painavampi, jos en saa potkuja haha.

2 kommenttia:

  1. huomasin että olit liittynyt lukijakseni ja tulin heti kurkistamaan tänne siunkin blogiisi :) vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta ja jään myös seurailemaan<3 ihanan näköinen tuo valmistujaismekko! itselläni sellainen on vielä hakusessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :-) Kyllä se mekko pian löytyy, jos tällanen mun kaltanen nirsokin sen löysi haha!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)