torstai 23. huhtikuuta 2015

BLOGIMUUTOKSIA

IMG_4144
IMG_4242
IMG_4171
vaaleenlila1
IMG_4263
IMG_4211
IMG_4168
Mulla on meneillään ihan uudenlainen elämäntilanne ja sen myötä mulle on herännyt fiilis, että haluun uudistaa tiettyjä asioita - joista yksi on blogi. Oon kirjottanut tätä päiväkirjanani seittemän vuotta ja sen aikana oon vuodattanut aika laajalti asioita omasta elämästäni. Ennen mulle oli tärkeintä saada omaa fiilistä purettua, mut nykyään mulle on tullut tärkeemmäksi esteettisyys ja tekstin arkipäiväistäminen. Täällä on monia postauksia, jotka oon tehnyt niin hutaisten, että kieltämättä ärsyttää lukea niitä vuosia myöhemmin. Haluaisin aloittaa sellaselta blogipohjalta, jossa ei ois enää postauksia, joihin en olisi tyytyväinen. Sen takia aion poistaa suurimman osan postauksista (jotka on mulla kuitenkin toisessa blogissa tallennettuna yksityisenä) ja muuttaa tätä sellaiseksi kuin haluankin: kiinnittää huomiota kuvien parempaan laatuun, opetella käyttämään järkkäriä paljon paremmin ja tehdä itteni tyytyväiseksi omaan kädenjälkeen. Aion olla jatkossa tarkempi kirjoituksistani, mutta pitää kuitenkin sen oman luonteenomaisen avoimuuteni teksteissä.

Blogitavoitteista eiliseen asuun, tää oli nimittäin simppeleliydestään huolimatta mun mieleen. Oon suosinut valkoista pukeutumisessa ikuisuuden, mut jostain syystä hullaannuin ihan täysin vaaleenlilaan ja nyt tekis mieli pukeutua jatkuvasti siihen väriin! En malttanut olla pukematta tota puol vuotta sitten ostettua takkia, joka roikkui vaatekaapissa lyhentämättömänä monia kuukausia mun osaamattomuuden takia. Pari päivää sitten päätin yrittää operoida tosta kymmenen senttiä pois ja se onnistui edestä, mutta takaa se olikin vähän hankalampi juttu :-D Tarkkasilmäiset voikin huomata kolmannessa alimmassa kuvassa nuppineuloja roikkumassa, kun en vielä keksinyt, millaisen takaosan mä siihen teen… Ton ompelu oli muutenkin ihan tuskaa, kun jouduin tekemään sen käsin piilo-ompeleitten takia ja siihen upposkin keveät kuus tuntia. No, enköhän mä oo höpötellyt tarpeeksi yhestä takista!

PS: Värjäsin takas ruskeiksi ulkonäkökriisin takia ja jos enää ikinä sorrun vaaleisiin hiuksiin, niin lyökää mua tuolilla. Nyt mulla on taas itsevarma ja hyvä olo peiliin kattoessa - toisinkuin vaaleemmassa pehkossa.

8 kommenttia:

  1. Jokainen kaipaa välillä jotain muutosta elämään, joten uudistus kuulostaa kivalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tulee kausittaisia hetkiä, jolloin tekis mieli ostaa uudet vaatteet, värjätä hiukset radikaalisesti, vaihtaa työpaikkaa ja uudistaa muutenkin elämää - mut vaihtelu tosiaan piristää! Oot oikeessa :-)

      Poista
  2. itsekin olen aina silloin tällöin poistanut vanhoja - niitä ensimmäisiä blogipostauksia, jotka tänäpäivänä saavat vain myötähäpeän tunteen aikaan :D ihania kuvia ja ruskeat hiukset näyttää hyvälle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiän valitettavasti tunteen, sillä itekin katon niitä häpeä poskilla :-D Kiva kuulla, sillä vaikka mulla on luonnostaan vaaleemmat hiukset kuin edellispostauksessa, niin ne ei musta sovi mulle. Ruskee on ollu jo vuosia se mun juttu, jossa tunnen itteni kauniiks ja itsetuntokin on sen mukainen. Vaaleehiuksisena mua suututti kattoa peiliin, kun näki sieltä oman kuvansa!

      Poista
  3. Erittäin kiva asukokonaisuus :)
    Onnea blogimuutoksiin! Odotan innolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin tykkäsin siitä :-) Lupaan ainakin yrittää panostaa paljon entistä enemmän tähän touhuun, joten toivottavasti en tuota pettymystä.

      Poista
  4. No nyt näytät taas omalta itseltäsi koska hiukset..kyllä ne vain tekee niin paljon :-D Toi huivi sopii hyvin tuohon asuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot asian ytimessä, tää on se ainut oikea hiustenväri mulle :-) Hassua, että yhet hiukset voi muuttaa ulkonäköä niin paljon huonommaksi tai paremmaksi, mut niin se vaan menee. Kiitos!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)