maanantai 6. huhtikuuta 2015

JALKAPALLOTUOMARIN VAATETUS

d1IMG_3788
IMG_3816Kollaasit23
Pukeuduin tänään pelkkiin sukkiksiin ja mekkoon, vaikka ulkona ei ollut kovin lämmin. Vietin koko aamun tehden tyttömäisiä hömppäjuttuja, kuten kynsiä lakkaillen, kulmia nyppien ja eri tavalla meikaten. Sen lisäks mulla oli pinterest auki, josta etin uutta inspistä kevään varalle sekä spotifystä soi mun uus lempparisoittolista akustisista biiseistä. Söin samalla hedelmiä aamupalaksi ja mietin jonkun kivan kaupunkiloman varaamista, mut se taitaa vielä jäädä pelkäksi haaveeksi. Pyörin samalla kotia ympäri ja mietin, että miksi tää asu ei oo ollenkaan mun tyylinen, kunnes poikaystävä totesi mun näyttävän jalkapallotuomarilta… Krhmm, kiitti kauheesti! Päätettiin käydä ottamassa blogikuvat viereisellä sillalla, kunnes paikanpäällä huomasin järkkäristä, ettei noi kuvat meinannut millään onnistua ja hiuksetkin näytti ihan oransseilta. Hassua, että noi on muuttunut yhtäkkiä sen värisiksi, kuin oisin käynyt ottamassa kaks huolimatonta värinpoistoa. Mun tarkotuksena oli varata kampaaja samaksi viikoksi, mut eihän mulla oo mitään tietoa, että aionko mä vaalentaa näitä entisestään vai tavottelenko tummempaa yleisilmettä? Nää on ollut siinä mielessä helpot, että tyvikasvua ei näy ollenkaan, sillä mun omat hiukset on tätä hiusväriä paljon vaaleemmat - mutta ruskeet hiukset sopii mulle kuin nenä päähän. Lisäks haluaisin hirveesti leikata lyhyet hiukset, mut sit en saa sellasta unelmieni ylppärikampausta kuin haluisin. Sanokaa mun sanoneen, mut naisena oleminen on kyllä vaikeeta välillä, haha!

2 kommenttia:

  1. Tosi kauniit hiukset on sinulla nyt :) Ihanan luonnollinen ja jotenkin eloisa väri! Tykkään. Ja hyvin sanottu tuo jalkapallotuomari :`D On tuossa vähän samaa tyyliä! Kauniita kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä en taas tykkää yhtään nykyisestä haalistuneesta väristä. Varasin just minuutti sit kampaajan huomiseks, jotta voisin taas pitkästä aikaa näyttää ihmiseltä olla tyytyväinen hiuksiini. Haha, kiitos palljon sun kommentista :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)