tiistai 28. huhtikuuta 2015

SEILORIASUA

IMG_4882
Kollaasit25
IMG_4851IMG_4881
hamee
IMG_4893
Nää kuvat synty ihan vahingossa, sillä nappasin Joonaksen ottamaan kuvia ja oltiin jo lähtemässä autolla ettimään kivaa kuvauspaikkaa, kunnes alkoi sataa. Luovutin ja lähin kotiin, kunnes ajattelin testata millasia kuvia meiän rapun edessä saa ja tulos yllätti positiivisesti. Pakko kyllä sanoa, että laittaa vähän naurattamaan tää mun kalkkilaivan kapteenin olemus, kun jalat kilpailee valkosuudestaan hameen kanssa… Mä en oo kovin tunnettu itseruskettavan kanssa läträävä, enkä kyllä omistakaan yhtään sellasta - ja totta puhuen näillä kosmetiikkataidoilla se on varmaan ihan hyvä juttu! Kaikki höpöttää jo vappujutuista, mut ensimmäistä kertaa elämässäni mulla ei oo mitään kummempia suunnitelmia sille päivälle. Sain alunperin ajatuksen pitää illanistujaiset täällä meillä ja kutsua muutamat mun ja poikaystävän yhteiset kaverit meille, mut se siirtyy vähän myöhemmäksi toisen meistä pääsykoerumban takia. Koko meiän yhdessäoloaikana toisen on ollu pakko lukea milloin koeviikkoon, ylppäreihin ja nyt pääsykokeisiin - joten on ihanaa, että nää viissataasivuiset paperipinot katoaa kahen viikon päästä näkyvistä ja voidaan vihdoin kunnolla keskittyä elämiseen, eikä pänttäämiseen. Can't wait!

Millaisia vappusuunnitelmia teillä on?

6 kommenttia:

  1. tosi kivoja kuvia! <3 ja älä vaan, itsekin olen vielä sellainen kalkkilaivan kapteeni että huhhuh :D jospa sitä kesällä sitten tarttuisi kunnolla väriä pintaan.. :) vappusuunnitelmista sen verran että luultavasti käydään ensin isäni luona grillailemassa ja saunomassa, ja illaksi luultavasti muutamille baariin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, kiva kuulla! Kuulostaa hyvältä, pidä hauska vappu :-)

      Poista
  2. Moi, ootko jossain kertonut kihlasormuksestasi! Tossa kuvassa vilahtaa ja näyttää kauniilta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tästä, ensimmäisestä kyllä :-D Hävettää myöntää, mut mulla on ollut kaks erilaista sormusta ja jälkimmäistä peräti kolmea eri kokoa… Kihlapostauksesta 2013 löytyy ekasta sormuksesta yks kuva, mut jouduin valitettavasti palauttamaan sen, sillä se sattui ihan älyttömästi sormeen arkisissa tilanteissa. Ostin sit paljon uuden siromman ja tasaisin väliajoin mun sormi on pienentynyt niin paljon, että sormus tippuu sormesta ja sen vuoksi oon joutunut ostamaan jatkuvasti yhen koon pienemmän. Nyt en oo käyttänyt kihlasormusta töitten takia melkein vuoteen, mut myöskin sen takia, että se ei yksinkertasesti pysy! Viikonloppuna käytin sitä moniin kuukausiin ja totesin, että nyt ollaan sormuskriisissä, kun tota sormusta ei enää valmisteta ja se liusuu pois pahasti… Tottakai pienentäminen on vaihtoehto, mut sitäkään ei voi tehdä mun tietääkseni kuin kerran. En ymmärrä miksi mun sormet ohenee, kun paino kuitenkin nousee? No, jokatapauksessa taisin höpöttää vähän aiheen ohi, mut tuntuu pahalta ostaa aina uusi, sillä kihlasormuksen pitäis olla se alkuperäinen ja siksi niin tunnerikas, joten mulla on tosi huono omatunto tästä. Mut kiitos paljon, mustakin se on kaunis :-)

      Poista
  3. aivan älyttömän ihana asu - ja sopii sulle mielettömän hyvin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, mäkin tykkäsn siitä :-) Sininen on mun inhokkiväri, mut toi tummansininen paita on yllättävän kiva! Tai sit syy löytyy siitä, että se näyttää lähes mustalta joissain valoissa…

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)