sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

UUDEN VIIKON KUJEET

IMG_4742IMG_4770
IMG_4080-001
IMG_4743
IMG_4867
Mun viikonloppu vierähti pitkästä aikaa ihan vaan kotona rauhottuen, sillä oon ollu muutamat viikonloput kokonaan töissä ja siksi tää täyslepo teki hyvää. Tän hengähdyspaussin aikana kävin moikkaamassa kaveria, otin parit blogikuvat etukäteen tätä viikkoa varten, löysin vihdoin kellon töihin, ostin kasan kevätvaatteita (ja löysin samalla vihdoin vedenkestävät kengät, sillä kaikki mun kengät vuotaa vettä ja oon kulkenut jatkuvasti sukat märkinä), tein superhyvää ruokaa, loikoilin poikaystävän sylissä yömyöhään asti ja kehittelin uuden "kaapissa ei oo mitään safkaa"- aamiaisen. Ei jaksettu käydä kaupassa, eikä kaapissa ollut oikein mitään muuta aamupalaa kuin mun inhokkia, kaurapuuroa. Laitoin kaurapuuroon kuitenkin paljon nutellaa ja mansikoita ja oli ihan törkeen hyvää, sillä se ei maistunut enää yhtään terveelliseltä! Tuun varmasti jatkossa syömään tota useamminkin, kun en jaksa väsätä mitään sen kummallisempaa. Nyt otan kuitenkin suunnaksi työpaikan, joten viettäkää kivat viimeiset päivät ennen toukokuuta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)