sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

VAPAAPÄIVÄN AAMUPALA

IMG_3690
IMG_3706
IMG_3685
IMG_3740
IMG_3707
Heräsin tänään aikasin valmistamaan pitkästä aikaa brunssia, sillä mulla on ollu ikävä kunnollisia aamupaloja. Vaikka kyllästyn nopeesti eri ruokiin, niin aamupalat on silti edelleen mun lemppariateria vuodesta toiseen ja söisinkin niitä mieluusti pitkin päivää. Tuntui hyvältä istua alas, sillä viimepäivät on ollut aikamoista hulinaa: irtisanouduin töistä (kerron tästä myöhemmin enemmän, mut tilanne on vielä vähän arka), jouduin työttömäksi ja soitin hätäpuheluita äitille. Mun olo oli siinä vaiheessa älyttömän epätoivonen ja mietin, etten mistään löydä uutta työtä, kun edellisen etsintäänkin meni yli kaksi kuukautta. Keskiviikkona irtisanouduin töistä ja olin siitä niin turhautunut, mut päätin pitää pään pystyssä ja lähetin valehtelematta sataan paikkaan työhakemuksen, sillä en halunnut olla työtön. Rukoilin, että se seuraava työpaikka ois rehellinen ja saisin seuraavana päivänä kutsun johonkin haastatteluun. Se pieni suojelusenkeli kuitenkin näyttäytyi torstaina, kun sain oikeesti kutsun haastatteluun, kävin paikanpäällä ja he sanoi soittavansa myöhemmin päätöksestään. Tulin kotiin ja jatkoin töitten hakemista, kunnes sain puhelun, jossa kysyttiin voisinko alottaa tiistaina! Tällasina hetkinä uskon vahvasti jonkin korkeemman voiman olemassaoloon. Pitäkää ihanat vapaapäivät vielä ennen arkeenpalaamista :-) 

6 kommenttia:

  1. ihana kuulla että sun työjutskatkin järjesty! :-) mäkin uskon että kaikella on tarkotuksensa, kyllä ne vaikeatkin asiat vaan aina jotenkin hoituu! hyvää keväänjatkoa sulle :-)

    ...ja toi aamupala on aivan sairaan ihanan näkönen!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vähän liiankin uskovainen ja sen lisäks uskon vielä kohtaloon sekä karmaan, joten voin kertoa mun mielen olleen aika koetuksella ton edellisen työn johdosta! :-D Yhdistän vastoinkäymiset usein siihen, että oon ollut "huono ihminen" tai tehnyt jotain typerää läheisille, niin mun päässä oli yks pyörremyrsky, kun mietin oonko esimerkiks kohdellut jotain tyyppiä huonosti lähiaikoina ja se kostautuu nyt näin. Ei kovin fiksuin ajatusmaailma, mut en pääse siitä millään eroon.

      Voi vitsit, kuulostat niin sydämelliseltä ihmiseltä tän kommentin perusteella, että se piristi mun päivää entisestään :-) On niin ihanaa kuulla jonkun (tuntemattoman?) ihmisen olevan noin kannustava ja mukava mua kohtaan, että oo ylpee itestäs tosta ominaisuudesta! Kivaa keväänjatkoa sullekin ihanuus ja kiitos hurjasti kommentista ♥

      Poista
  2. vitsi miten hyvän näköinen aamiainen♥ ja hei, enkö sanonut että asioilla on tapana järjestyä? ;) ihan tosi paljon onnea uudesta työpaikasta!! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, sähän sen sanoit :-) Mulla on vaikeina hetkinä on usko hyviin tapahtumiin aika matalalla, joten epäilin tosi vahvasti uuden työpaikan saamista näin nopeella varotusajalla - mut ikinä ei näköjään sais epäillä. Kiitos paljon, ihana sinä ♥

      Poista
  3. Onnea hurjasti uudesta työpaikasta♥ Toivottavasti on rehtipaikka tällä kertaa.. >:( Mielenkiinnolla odotan tosta asiasta kuulemista lisää, kun vaan pystyt! Ja hei, täällä minä myöskin yhdistän vastankäymiset just miettimällä oonko muka kohdellut jotain nyt väärin, että mulle tapahtuu tälleen ja tälleen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, mäkin tosiaan toivon sitä :-) En saa/voi kertoa vielä musta riippumattomista syistä, mut postaus on kirjotettu jo ja oottaa julkasemishetkeään. Ounou toi viiminen juttu on ihan kamala, sillä mulla ei meinaa järki ainakaan pysyä päässä, kun mietin "onkohan mun elämässä niin paljon vastoinkäymisiä, koska kiukuttelin nälissäni poikaystävälle jostain turhasta aamulla" tai muuta vastaavaa - joten tiiän, mistä puhut! Voi meitä… :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)