tiistai 19. toukokuuta 2015

ENNEN H-HETKEÄ

IMG_5333-001
IMG_5307-001
IMG_5419
IMG_5330-001
Iiik, mun nimi oli tän vuoden ylioppilaiden joukossa! Oli aika jännät paikat, kun päivitin wilmaa sekunnin välein ja toivoin, että kaikki aineet on mennyt hyväksytysti läpi. Ensi viikolla koittaa iso juhla, kun vietetään mun lakkiaisia meillä kotikotona. Kutsut on hyvissä ajoin lähetetty, mekko lyhennetty sopivan pituiseksi, kampaaja varattu aamukaheksaksi, meikit ostettu valmiiksi, tarjoilut tilattu ja mä alan olla innoissani. Äiti on järkännyt mun juhlat kokonaan ite, joten saan onneksi huokaista helpotuksesta, kun saan ensi lauantaina astella valmiisiin juhliin.  Lukioon meneminen oli mulle vielä yläasteella itsestäänselvyys, mut abivuonna se vaati ihan älyttömästi töitä ja mietin jo ihan tosissani, että olisi pitänyt valita amis. Oon kuitenkin ylpeä siitä, että saan painaa valkolakin päähäni ens viikolla ja todeta, että mä tosiaan tein sen. Siltikin, vaikka olin paljon poissa ja meinasin hukkua stressiin. Tuun muistelemaan viimeisintä kolme vuotta nauraen, sillä olin niin sinisilmäinen alkuvuosina, kävin pitkää matikkaa hampaat irvessä sekä toisinaan itkien ja tulin paljon aikuisemmaksi. Silti tuntuu vähän haikeelta, kun kaikki lähtee valmistumisen jälkeen kävelemään omia polkujaan ja porukka hajaantuu.

Paljon onnea muillekin tänä keväänä valmistuville, olkaa ylpeitä itestänne 

4 kommenttia:

  1. PALJON ONNEA!! <3 hieno saavutus, josta kannattaakin olla ylpeä! :) ihanalta näyttäät tuo valmistujaismekkosi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Tuuli, sillä lukio oli mun osalta aika rämpimistä :-D Etin tota mekkoa ikuisuuden ja on kyllä syytäkin olla nätti päällä, kun ensin se juuttui tulliin, sit se oli armottoman iso, sen jälkeen kuulin sitä olevan melkein mahdotonta pienennyttää, ompelun jälkeen se oli ihan liian pitkä ja lopuksi siihen sotkeutui kynsilakkaa....

      Poista
  2. Aivan ihana asukokonaisuus, loistat lauantaina lavalla ja pääsen todistamaan sitä! Onnitteluni sinulle valmistumisesta! :)
    Terveisin Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, ihanasti sanottu! Lauantaina (ja ehkä perjantainakin) nähään ja voin veikata siellä lavalla olevan silloin toinenkin onnea loistava tyyppi - nimittäin sä :-) Onnea hirmusesti sullekin <3

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)