lauantai 9. toukokuuta 2015

IN & OUT

Oon nähnyt muutamassa blogissa samankaltaisia postauksia, jossa listataan tän hetkisen muodin omat lempparit ja inhokit. Mun tarkotuksena ei oo syrjiä ketään omilla mielipiteilläni, vaan kertoa ainoastaan omia fiiliksiä! Ois hauska kuulla teiän ajatuksia, että aatteletteko samalla tavoin joistain vai oonko yksin mielipiteeni kanssa. Jotkut mun OUT- listalta on esimerkiks ihan ehdottomia, mut ne on tosi pinnalla nyt ja siksi oon kiinnostunut muidenkin mielipiteistä :-)

IN

Downloads5
Laventelin väri on mun lemppari nyt ja harmittaa, ettei tätä värisävyä oo myynnissä paljoa Suomessa vielä. Oon hullaantunut tähän niin paljon, että tekis mieli laittaa yks vaatetilaus (joka sisältää pelkkiä tän värisävyn vaatteita) tulemaan kotiin. Niin ihanan raikas, tyttömäinen ja vähän erilaisempi väri! 

Downloads6
Toinen asia, johon oon hulluna, on tän malliset sirot korkkarit. Näitä tekis mieli haalia mustana, valkosena, laventelin sävysenä, punasena, oransseina and the list goes on… Mun mielestä kaikki siro ja naisellinen on niin kaunista ja siksi aionkin satsata näitten värien hankitaan heti, kun löydän jostain kenkiä, joiden korko ei oo aina sitä 10cm. Oon tosi huono korkkareilla kävelijä ja en käytä niitä ollenkaan arkisin, joten voi olla vaikeaa löytää näistä sellanen arkisempi versio.

Downloads3
Kimonot tuo kivaa peittävyyttä asuihin, sillä monesti lyhyet shortsit ja avonainen paita luo aika tyrkyn kuvan, mut kimono tasapainottaa sitä kivaksi! Mä en ite käytä avonaisia vaatteita, mut joskus kun on vähän kangasta päällä, niin kimonon kanssa ei oo niin "alaston" olo.

OUT

Downloads4
Karvalaukut- ja takit näyttää mun mielestä just siltä, et ulkoilutetaan isoa pölykasaa ympäriinsä. Mulle tulee mieleen sellanen köyhä israelilainen, joka on kerännyt villaa maasta saadakseen jotain puettavaa. Ois kiinnostava tietää, että kenen mielestä nää ilmiöt on oikeesti kivoja, sillä mä en näe tässä mitään kaunista - päinvastoin! :-D

Downloads2Niken Airmaxit on saanut suuren suosion ja tuntuu, että kaikki muut tytöt paitsi minä on ihan hulluna noihin. Omaan silmääni noi näyttää sellasilta skeittareitten sämpyläkengiltä ja on ehkä epänaisellisimmat kengät, jotka tiedän ja siksi en ikinä haluis laittaa niitä jalkaani. Toivottavasti nää menis pian pois muodista :-D

Ananaskuosi vaatteissa tuo mieleen ne yläasteen tyypit, jotka halus tehdä itestään väkisin erilaisen ja massasta poikkeevan. Lapsilla tää olis ehkä ihan ymmärrettävä, mut meiän ikäsillä…

10 kommenttia:

  1. haha, oon kyllä niin samaa mieltä noista kaikista! :D laventeli on tosi ihana väri, ja varsinkin näin keväisin sitä on ihana käyttää <3 ja jep, miksi tota ananaskuosia on nykyään joka paikassa?!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, en oo yksin ajatuksieni kanssa! :-D Haha mun puolesta ananaskuosi voitaisiin kieltää (kuten myös kaikki muutkin inhokkilistalla olevat jutut)…

      Poista
  2. Oon ihan rakastunut kans laventeliin ♥ Haluisin vähän sellaista helmiäislaventeli sävyä hiuksiin kesälle - se olisi niin siisti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat sanat täältäkin suunnasta :-) Voi vitsit, mä en oo yleensä epäluonnollisten värien suosija hiuksissa, mut toi kuulosti yllättävän hyvältä yhdistelmältä!

      Poista
  3. Kiva postausidea, näitä oisin jaksanu lukea enemmänkin! Tykkään itekin älyttömästi noista siroista korkkareista, pitäis varmaan kyllä käydä jossain pedikyyrissä ennen noiden metsästämistä, sen verran ikävältä näyttää jalat ja kynnet talven jälkeen.. ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin aluksi, että millasen vastaanoton tää saa, mut näköjään kannatti kommenteista päätellen julkaista :-) Haha oot oikeessa, noiden kenkien huono puoli on se, että jalat pitää olla ihan tiptop, jottei lopputulos näytä katastrofilta.

      Poista
  4. Ihana postaus ja toit esiin todella hyvi just pinnal olevat tuotteet. Oon kyllä samoilla vesillä sun kansaa näiden vaatteiden suhteen! Ja tuo laventeli, niin ihana!!
    - Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jipii, onnistuin siis tuomaan näkemykseni hyvin esille ja saamaan yllättävän paljon kommenttia tästä postauksesta. Ajattelin aluksi, ettei tää kerää lukijoita, mut olikin päinvastainen positiivinen yllätys! Kiva kuulla teiänkin mielipiteitä, vaikka vieläkin ootan sitä tyyppiä, jonka mielestä noi mun vihaamat jutut on oikeesti nättejä (sillä suurin osa mun ikäisistä käyttää noita ihan arkenakin, joka kertoo siitä, että niistä oikeesti tykätään) :-D

      Poista
    2. Totta tuokin! Mua ei kyllä lämmitä yhtään ku lenkkitossut yhdistetään tyttömäisiin vaatteisiin :D mut jokane tosiaa pukeutuu omal tavallaa ja arvostettavaa!
      - Anna

      Poista
    3. Oon ihan samoilla linjoilla sun kanssas! Musta on hauskaa silti nähdä erilaisia asuja ja tyylejä, vaikkei ne omaa mieltä lämmitäkään samalla tavalla kuin kantajansa :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)