sunnuntai 3. toukokuuta 2015

KUKKAKIMONOA

Kollaasit27
kimonoo
Kollaasit26
IMG_5062
kimonoo2
IMG_4965
Huomenta ihanat! En oo vieläkään noussut sängystä, sillä halusin tulla julkasemaan nää kuvat ennen tän päivän rientoja. Yleensä sunnuntait on mulle pelkkiä laiskottelupäiviä, mut tänään on suunnitelmassa paikata kaikenmaailman rästijuttuja, joten niitten hoitamiseen meneekin koko päivä aamusta iltaan. Kohta oon alkamassa siivoamaan kaappeja tyhjemmäksi, sillä haluisin kovasti muuttaa heinäkuuksi uuteen asuntoon, joten nää kaks ikeakassillista vaatteita pitää laittaa nettiin myyntiin (pulmana on vaan, että onko blogikirppis vai se tuttu ja nopea tori.fi helpompi keino saada vaatteet myytyä?). Taka-ajatuksena on myös löytää se jalustan kadonnut osa tai sit käydä kyselemässä sormet ristissä, että paljonko uuden ostaminen maksaisi. Jalustasta taas tuli mieleen se, että mun elämäni ensimmäinen järkkäri on hajoamassa käsiin, ärgh. Se on ollut mun matkassa päivittäin neljä vuotta ja vaikka investoin tähän viime vuonna neljänsadan euron objektiivin, niin sitä ei saa enää elvytettyä, joten uuden ostaminen on lähiaikoina melkein pakollista. Kuvien laatu on muuttunut ihan täysin rakeiseksi, eikä asia korjaannu asetuksiakaan muuttamalla… Samaan syssyyn pitäis ostaa uusi puhelin, sillä sen näyttö on niin säpäleinä, että uuden ostaminen tulee halvemmaksi kuin korjauttaminen. Tässä vaan on se ongelma, että mä en haluu luopuu mun nelosestani :-D Haha, mä oon varmaan ainut, jolla on enää se iPhonen kaikista vanhin malli, eikä haluu vaihtaa uudempaan! 

10 kommenttia:

  1. ihanan raikas ja keväinen asu! <3

    VastaaPoista
  2. Mä niin tykkään noista kukkapannoista ♥ ^^
    Että sellanen toiminta sunnuntai! Mulle myös sunnuntait on yleensä laiskottelupäiviä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu täälläkin suunnassa :-) Mä haluaisin, että pystyisin aina pitämään sunnuntait laiskotteluun pyhitettyinä, mut valitettavasti se ei (useinkaan) onnistu, kun arjet on niin töidentäytteisiä - joten oo ilonen omasta mahdollisuudestas!

      Poista
  3. Mistä tuo kimono on?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cubuksesta, maksoi vaan neljätoista euroa täyshintasena :-)

      Poista
  4. Tosi ihana asu! Ja nelonen löytyy täältäkin, eikä aikomustakaan luopua, vaikka näyttö on saanut osumaa ja muutenkin vähän heikossa hapessa.. :-D

    - SS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon :-) Haha, ymmärrän sua! Vitonen on niin iso käteen (kutosesta puhumattakaan), että pienikätisenä ootan kauhulla sitä päivää, kun nelonen poistuu kokonaan markkinoilta…

      Poista
  5. Vitsit toi kimono on ihana! Näitte kuvien ansiosta kaivoin uffiin matkalla olleesta kassista omani takasin! Jospa sitä osais käyttää sittenkin vielä. Kaunis olet <3
    - Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin, se on jotenkin ihanan hempee :-) Jeee, se on varmasti kiva (tai no, mikä kimono ei olisi?) ja hyvä siksi, että pelastit sen. Kiitti paljon!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)