torstai 7. toukokuuta 2015

TODELLA SEKALAISTA

vaaleenlila3IMG_4755
IMG_5264
IMG_4459
IMG_4541
IMG_4475
IMG_5254
Jostain syystä oon aina postannut asukuvat erillisenä postauksena, mut tällä kertaa halusin tehdä siihen poikkeuksen ja iskeä nää kaikki samaan soppaan. Mä hengaan vieläkin kotivaatteissa, vaikka mun pitäis mennä käymään kaupungilla puolen tunnin päästä ja viedä muutamatkymmenet paketit postiin. Keväälle on tiedossa niin paljon kivaa ohjelmaa, että oon juossut suoraansanottuna peppu edellä puuhun, kun oon kahlinut menoja kalenteriini. Ens viikonloppuna lähetään Tampereelle pikkusiskon kanssa päiväksi huvittelemaan Särkkikseen, kahen viikon päästä on hoidettava valmistelut ylppäreitä varten ja käytävä koekampauksessa, sitä seuraavana on vihdoin ne ylioppilasjuhlat, sen jälkeen lähen pikkuvisiitille ulkomaille (heh, varasin eilen extemporelennot kahen minuutin miettimisajan jälkeen), sitten on mun 19-vuotissynttäriviikonloppu ja ihan viimeisenä juhannusviikonloppu. Kaikki viikonloput on buukattu ihan täyteen ja haluaisin vielä lähteä toiselle ulkomaanlomalle juhannusviikonlopun jälkeen, mut oon vielä seuraa vaille… Toivottavasti asia korjaantuu pian tai sit mä matkaan yksinäni jonnekkin päin maailmaa! Ens viikosta alkaen saan mun vakkarikuvaajan taas käyttööni, kun pääsykokeet ei enää pidä sitä hihasta kiinni ja oon innoissani siitä, että voin vihdoin alkaa päivitellä kunnon asukuvia. Viimeisen kuukauden aikana mun kaikki kuvat on otettu sillä "kaks minuuttia aikaa ottaa kuvat"- taktiikalla ja kädenjälki on ollut aikalailla sen mukaistakin, hah. Mutta pidemmittä puheitta, mä suuntaan nyt koko yöksi töihin pesemään ikkunoita, palaillaan myöhemmin! 

4 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia! <3 tykkään hirmusti tuosta mustasta pitsihameesta (?) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon ja joo, se on pitsihame! :-)

      Poista
  2. Mun mielestä eri teemaset kuvat sopi kyl hyvi samaa postauksee! :)
    - Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, taidan jatkossa kasata postaamattomat kuvat samaan postaukseen ja unohtaa ton höpsön periaatteeni :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)