perjantai 19. kesäkuuta 2015

JUHANNUKSEN JUTSKAILUJA

IMG_7907
Mun elämä on hyvää, mutta kiireistä: täynnä huulipunaa sekä täytettyjä kalenterinsivuja. Oon stressannut paljon, käynyt autokoulua, varannut inssin viiden päivän päähän ja lähestulkoon itkenyt sen vuoksi. Turhauttaa, sillä vaikka oon todella itsevarma, niin sen läpäimisestä en oo. Ahdistaa, kuinka paljon rahaa menee hukkaan verrattuna siihen, että joku tuttava olisi opettanut mua. Yritän olla ajattelematta asiaa, mutta omatunto silti kolkuttaa. Kun joskus läpäisen sen, niin aion juhlia koko seuraavan viikon sitä, ihan varmasti. Vietin edellispäivänä ihanat 19-vuotissyntymäpäivät, joista on tulossa postausta hieman myöhemmin, sillä sen kirjoittaminen vie paljon aikaa. Eilen kiirehdin Saloon suoraan työpäivän jälkeen ja istuttiin serkkujen kesken syömässä hyvää ruokaa ja viettämässä tunteja paljussa lilluen. Voi vitsit, niillä oli niin nätti talo, että oisin voinut vaikka heti tehdä vaihtokaupat - ihastelin sisustusta ja kiertelin vaan ympäriinsä saamattani tarpeekseni.

IMG_7910
Nyt makaan ihan ryytyneenä sängyssä ja suunnittelin kunnon vanhanaikaista kyykkä-skabaa meidän pihalle, sillä ajatuskin tuo nostalgiset lapsuusfiilikset muistiin. Pelattiin sitä pienenä aina juhannuksena koko maalaiskylän voimin ja parhaimmillaan pelissä oli 70 ihmistä ja se oli ihan sanoinkuvaamattoman hauskaa! En vielä tiedä meiän suunnitelmia illaksi, sillä majaillaan nyt kotikotona äitin hellässä huomassa (lue: syödään mahamme täyteen ja rentoudutaan, kun ei oo mitään velvollisuuksia hoidettavana) ja sään takia ei viititä lähteä poikaystävän kaverin mökille, sillä täällä sataa ihan kaatamalla vettä. En oo tainnut mainita ees kavereille, saati blogissa, mut sain iskältä ylioppilaslahjaksi kesämökin joen rannalta ja meen tänään katsomaan sitä ensimmäistä kertaa. Vähän kyllä naurattaa ajatus, toi on nimittäin niin tyypillistä iskää, että se vaan ilmoittaa "rakensin sulle saunallisen kesämökin, milloin tuut kattomaan sitä?". Saan kuulemma päättää sisustuksen, joten siitä tulee varmaan hauskaa! 

IMG_7909
En tiedä miksi, mut oon huomannut blogin muuttuneen tyyliltään lyhyessä ajassa paljon. Voi olla, että muutos on vain omassa pääkopassa, mut tekstiensisältö painottuu jostain syystä enemmän pinnallisimpiin asioihin ihan huomaamattani. Ennen kirjoitin paljon fiilispostauksia, kuvasin tarkasti mun tunteita ja muutenkin sisältö oli syvällisempää. Muutosta en oo tehnyt tahallisesti, mutta jollain lailla kaipaan niitä vanhoja blogiaikoja, mut ehkä kasvoin niistä ajoista kypsemmäksi ja siksi sellaista ei enää tuu kirjoitettua. Näitä on mahdotonta sanoa, mut mua kiinnostaa, että ootteko te lukijat huomannut suurta tasonlaskua tai muuta kommentoitavaa? :-) Kuulisin näitä asioita enemmän kuin mielelläni, sillä oon aina tykännyt kuulla rakentavaa palautetta, jotta voin kehittyä vielä paremmaksi ja tuottaa laadukkaampaa luettavaa. Mä painelen nyt hammaspesulle ja sen jälkeen tosiaan kaivamaan kyykät sieltä varastonnurkista, joten ihanaa juhannusta 

2 kommenttia:

  1. Sun postausten taso on mun mielestä toosi hyvä ja niitä on aina kiva lukea! :) Mut mä ainakin huomaan myös sen, että ennen kirjottelit enemmän syvällisempiä juttuja ja niitäkin olis kiva lueskella välillä. Mut pakko myöntää, että sun blogis on ihan huippu ja tää on yks mun suosikeista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, miten helpottunut ja iloinen olin luettuani tän. En oo saanut pitkään aikaan palautetta omista postauksista tai blogista ylipäätänsä ja siksi oonkin miettinyt, että onko kommentoijat yleisesti hiljentyneet vai onko mun jutut muuttuneet niin mitäänsanomattomiksi, ettei ne enää herätä mitään tunteita. On vaikeeta yrittää ennustaa teiän ajatuksia tai varsinkaan kehittyä, kun en tiedä yhtään, että mitkä postaukset on ehdottoman hyviä ja mitkä taas ois parempi jättää pois :-D Monesti käy nimittäin just niin, että oon melkein jättämässä joitain postauksia julkaisematta ja epäröiden painan julkaisunappia - ja sit lukijat sanookin "tää oli sairaan hyvä postaus!", kun itse oon pitänyt sitä huonona. Kiitos ihan mielettömästi sun kommentista, tästä oli iso apu!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)