perjantai 12. kesäkuuta 2015

KUKKAKAUPUNGISSA

IMG_7657IMG_7638
IMG_7500
IMG_7588IMG_7632
IMG_7387
IMG_7400IMG_7507IMG_7382
Täältä tulis yksi satsi Oslokuvia, olkaa hyvät! Mun reissuhammasta kolottaa ihan törkeesti, vaikka lento laskeutui vasta muutama päivä sit kotimaahan. Tekis kauheesti mieli varata lennot jonnekin kaupunkilomalle vaikka Lontooseen, sillä mulla on ikävä kunnon shoppailua ulkomailla, niitä puoli-ilmaisia hintoja vaatekaupoissa ja muutenkin sitä fiilistä… Terveisin tytsy, joka tuhlasi just kahteen paitaan melkein sata euroa ja samalla rahalla olisin saanut kymmenen paitaa mun lempparivaatekaupasta ulkomailla, blaah. Mietin näitä asioita ihan väsyneenä, sillä en millään malttaisi mennä nukkumaan, kun huomenna on mun kaverisynttärit meillä! En oo viettänyt synttäreitä varmaan 11 vuoteen ja oon ihan innoissani siksi huomisesta :-D Oon jemmannut pinkkejä servettejä, pinkkejä muffinssikippoja, kakkuja, marenkeja ja vaikka mitä samanväristä kotiin - joten huominen aamu sujuu keittiössä leipoen. Ja on tapahtunut toinenkin outo juttu: mulla ei oo mekkoa huomiseksi, vaikka ostan aina uuden mekon monta kuukautta ennen tärkeitä tapahtumia… Toivottavasti kerkeen taikoa jonkun mukiinmenevän asun huomiseksi omasta vaatekaapista, kun kaupatkaan ei tarjonneet ratkaisua mun kriisiin, sillä en suostu pukeutumaan farkkuihin. Se olis kamalaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)