keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

ONHAN OKEI

IMG_7323
IMG_7357
…olla niin impulsiivinen tyyppi, että kaikki mun elämänmuutokset on syntyneet sen tuloksena. Tänään lähetin ihan tosissani viestin poikaystävälle, että: "Muutetaan lokakuussa Norjaan, tehään kolme kuukautta töitä ja tullaan kymppitonnien kanssa takasin. Ajattele asiaa. Me muutetaan." ja sain toisenkin osapuolen ihan innostuneeksi. Mutta kun pääsin töistä kotiin muutaman tunnin päästä, olin jo ihan unohtanut loistavan ideani. Olin jo suunnitellut, kuinka irtisanouduin työpaikan ja asunnon sekä teen jotain hauskaa elämälläni.

…mennä nukkumaan joka päivä puoli kaheksalta, sillä tarviin vähintään yheksän tunnin yöunet. Herään 4:40 joka aamu ja silti tuntuu, etten saa tarpeeksi unta. Joskus heittäydyn oikein villiksi ja kapinoivaksi, jolloin nukkumaanmeno saattaa mennä puol yheksään, mut aamulla kaikki kostautuu ja koko seuraava päivä kuluu tiuskimiseen väsyneenä. On vaan niin turhauttavaa mennä kesken hyvän päivän nukkumaan, mut mitäpä sitä ei virkeyden eteen tekisi.

…asua pienen kaaoksen keskellä jatkuvasti. Aina, kun Joonas valittaa sotkuisuudesta, niin mun lempparisanonta on: "Suutarin lapsilla oo kenkiä". Aluksi se ei meinannut millään ymmärtää tätä sanontaa, kunnes jouduin selittämään sen sille paria päivää myöhemmin. Mut onhan se vähän niin, ettei konkreettisia töitä halua tuoda kotiin asti, eikä varsinkaan omasta työpaikastaan.

…ahdistua ruokalaskuista niin paljon, että päätän meiän olevan puurolinjalla loppukuukauden. Idea olisi hyvä, muttei ikinä saada toteutettua tätä, sillä kaikki tyssää mun nälkääni. Syödään aina lihaa jokaisella aterialla, koska se on ainut ruokalaji, joka pitää mut kylläisenä pitkään. Tykkäisin paljon puurosta, mut kiukkumonsteri on tavattavissa puoli tuntia ruokailun jälkeen (en suosittele tapaamista silloin).

…jättää aina vahingossa auton ovet auki ja huomata sen vasta monen päivän päästä, kun oon menossa sillä johonkin. Tää huono tapa on kotikotoa peräisin, sillä asuttiin ihan maalla, jossa se ei ollut niin oleellista ja siksi se unohtuu multa aina.

…ottaa screenshotteja kaikista mahollisista jutuista, oli kyse sitten jonkun hauskasta instagramkuvasta tai hyvästä tekstinpätkästä. Monesti kiroon, kun siirrän kuvia koneelle, kun yli puolet kuvista on kuvankaappauksia.

IMG_7583
IMG_7132
…luulla aina murtovarkaan tulevan, kun postimies jakaa postejaan. Auta armias, jos joku pimpottaa ovikelloa, niin oon jo purskahtamassa itkuun säikähdyksestä. Monesti hiippailen ovisilmästä kattomaan, että ketä oven takana on, mutten yleensä koskaan avaa :-D Kyseinen pätkä tapahtui taas kerran, viisi minuuttia sit.

…kaivata elämään jotain ihan uutta: naimisiinmenoa, pientä vauvaa, omakotitaloa, uutta työpaikkaa tai muuttoa ulkomaille. Musta tuntuu, että kaikki muut meiän ikäiset saa vauvoja tai menee naimisiin, ainakin facebookin perusteella - ja mä jumitan paikoillani.

…laittaa pomolle kahdesti kuukaudessa viestiä, että mun palkka on taas laskettu väärin. Voin vannoa, että läheskään kaikki ei laske joka päivän tuloja kalenteriinsa, jotta näkee paljonko oma työpaikka yrittää huijata palkkapäivinä. Voin näyttää viattomalta, mut mä en todellakaan oo tyhmä tällasissa asioissa

...syödä joka päivä nutellaa ja rakastaa sitä niin paljon, että kaikki huolet tuntuu pieniltä sen ihanuuden rinnalla. Aluksi se ei ollut musta mitenkään erityisen hyvää, mut söin sitä silti kotona. purkillisen verran. Yhtäkkiä siitä tuli kuitenkin jokapäiväistä herkkua aamu- ja iltapalalla.

…laulaa 48 laulua pienelle pojalle töissä ihan vain siksi, että se pysyi sen aikana niin rauhallisena. Tunsin itteni niin hassuks, kun tiesin naapureitten kuulevan kaiken niitten paperiseinien vuoksi, mut en välittänyt siitä.

…tanssia naurattaakseni poikaystävää, mut baarissa mua ei saa ikinä tanssilattialle. Välillä, kun tytöt raahaa mut mukanani, niin meinaan kuolla ärsytykseen :-D En tykkää yhtään tanssia, mut en myöskään haluu jäädä yksin pöytään istumaan. Oon enemmän sellanen tyyppi, että tykkään viettää iltaa jossain rauhallisessa paikassa jutellen kuin heiluttamassa vartaloa mitä ihmeellisimmissä asennoissa.

…ahdistua siitä, jos bloggerin etusivulle ei ilmestykään uusia päivityksiä, vaikka tekisi hurjasti mieli lukea kaikki lemppariblogit läpi. Seuraan monta sataa blogia, joten miten voi olla mahdollista, ettei yksikään heistä oo postannut kymmeneen minuuttiin… haha.

IMG_7786IMG_7659
…rakastaa niin paljon miesten hajuvesiä, että mulla pettää kirjaimellisesti polvet alta, kun ohi menee hyväntuoksuinen poitsu. Hajuveden merkillä ei oo oikeestaan mitään väliä, jään tuoksuttelemaan ilmaa jokatapauksessa ja kuljen sipsutellen tuoksun perässä.

…vääntää itkuinen ilme, kun tahdon jotain ja kaiken huipuksi itkeä aidonnäköistä tekoitkua. Sillä ilmeellä saan voileivän, eikä tarvii nousta ite sohvalta, haha. 

…tulla niin perkeleen vihaiseksi, kun ulkona tuulee ja hiukset jää kiinni huulipunaan.

…saada välillä puheluita ja facebook-viestejä ihan tuntemattomilta tyypeiltä, jotka sanoo nähneensä mun numeron jossain lastenhoitopalstalla ja kyselee nyt, että haluunko tulla heille tunnin sisällä hoitamaan sairastunutta lasta. Välillä kyllä vähän karmii, kun ne perheet on netin kautta "löydetty", eikä kukaan oo turvaamassa mun selustaa. Tutkin kyllä facebookprofiilit aika tarkkaan ennen menoa.

…juoda niin paljon kokista pitsan kanssa, että viha laantuu. Mä en oo sellanen, että joisin alkoholia kiukkuuni, vaan avaan avaamattoman kokispullon haha. Toinen vaihtoehto on ottaa raju painimatsi  poikaystävän kanssa ja töniä sitä sydämeni kyllyydestä, vaikka me molemmat tiedetään lopputulos: mä oon puristuksissa ja anelen, että pääsisin pois :-D Haha, kuulostaapa hyvältä suhteelta…

…nähdä niin paljon painajaisia öisin, että joka yö sängystä kuuluu pieni ininä, joka sanoo: "Ota mut syliin….syliin….syykkypyykkyyn…. yhyyy… syliin"

…tappaa kaikki elävät kukat vahingossa, joten ainut vaihtoehto on ollut verhota koti tekokukilla. En ymmärrä miksei ne voi elää, oonko mä tosiaan noin huono puutarhanhoidossa?! 

8 kommenttia:

  1. Tää oli ihan huippupostaus ja samaistuin kyllä aikas moneen noista jutuista :D Sun blogi on muutenkin nykyään yksi mun suosikeista ja tykkään kokoajan vain enemmän ja enemmän lueskella tätä! Tykkään sun kuvista ja kirjoitus tavasta, mutta ehkä parasta on se, että susta huomaa että tykkäät tehdä tätä ja vaikutat muutenkin niin aidolta ja ihanalta tyypiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, tää kommentti lämmitti ihan hirmusesti mieltä! Oon ollut ihan surkeena hylätyn inssin vuoksi ja tää sai kyllä hymyn huulille :-) Rakastan saada kommenttia blogista (oli se sit negatiivista tai positiivista), sillä saan sitä tosi harvoin nykyään ja se on mun mielestä ainut tapa kehittyä eteenpäin ja siksi niin tärkeetä. Ihana sinä ♥

      Poista
  2. Voi että! Tätä oli hauska lukea :D

    VastaaPoista
  3. Tosi hauska ja mielenkiintoinen postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin keksiä mahollisimman erilaisia asioita, jotta teksti ei ois liian ykstoikkoista, joten kiva kuulla! Iso kiitos, susta on tullut yksi vakkarikommentoijista ja on aina hauska lukea sun mielipiteitä :-)

      Poista
  4. Hahah, on ihan okei- tapoja :-D Itelläki on muute aina pakko kattoa ovisilmästä että kuka siellä on vaikka tiedän että poikaystävä tulossa..mutta eihän sitä koskaan tiiä :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siellähän voi olla vaikka pahimman luokan murhaaja, en ikinä avais ovea edes Jehovantodistajille tai muulle yhtä viattomalle :-D Ihan kuka tahansa vois esittää olevansa Jehova ja tunkeutua meille kotiin sisään tai sitten mä vaan oon kuullut liikaa kauhutarinoita… Haha, ihanaa etten oo yksin pelkoni kanssa!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)