tiistai 21. heinäkuuta 2015

KLASSISUUTTA

IMG_9487IMG_9467
IMG_9493
Mulle ei tuu kuin yksi sana mieleen näitä kuvia katsoessa: klassinen. Oon alkanut viimeaikoina kiinnittämään enemmän huomiota siihen, että vaatekappaleet olis helposti yhdistettävissä toisiinsa ja ne olis kirjaimellisesti ajattomia. Monesti käy niin, että ostan jonkun kivan paidan, mutta kotona huomaan sitä olevan erittäin vaikea yhdistää mihinkään, erityisesti eri värisävyjen valkoiset tuottaa hankaluuksia. Mutta siirrytääs asusta tän päivän kohokohtaan, jonka instagrammia seuraavat tietääkin jo. Monet teistä varmaan muistaa, kuinka paljon oon tuskaillut vaikean autokoulun kanssa? Kävin kolme inssiä läpi ja vihdoin tänään sieltä tuli vastaukseksi "hyväksytään" ja voi että, mä meinasin tirauttaa pari onnenkyyneltä siinä vaiheessa. Olin niin ylpeä itestäni, sillä jostain syystä etäisyyksien hahmottaminen, moottoriajoneuvojen käyttäminen ja muu sellainen on tuottanut paljon vaikeuksia mulle. Äiti on jatkuvasti kysellyt, että milloinkohan mä sen kortin meinaan saada, kun auto on odottanut mua jo kohta vuoden pihalla, enkä mä oo päässyt ajamaan sitä… Epäonnistuneiden inssien jälkeen tunsin oloni niin pettyneeksi ja mietin kerta toisensa jälkeen sitä kolmensadan euron uusimismaksua, joka ahdisti ihan älyttömästi. Onneks perhe jaksoi tsempata ja äitikin totesi tokan yrityksen jälkeen, että: "Noora hei… Se oli vasta toinen yritys. Toiset käy inssiä kuutta kertaa läpi, ei se haittaa mitään. Älä sä huolehdi raha-asioista, kyllä me hoidetaan ne." Mä oon aina muutenkin yrittänyt ottaa asenteeksi sen, etten murehdi mitään rahanmenetyksiä, sillä ne on elämän murheista kaikkein pienintä. Rahaa saa aina lisää tekemällä töitä, mutta muita menetyksiä on hankalampi palauttaa. Oon ajanut autokoulun uudella autolla koko ajan, joten voi olla aika shokki hypätä tänään oman vanhemman auton rattiin, mutta onneksi Joonas tulee mukaan opettamaan ja nauramaan viereen. Toivottavasti kaikki menee hyvin! 

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia Noora <3 ja onnitelut inssin läpi menemisestä!! :) Hieno juttu! Itse sain inssin ensimmäisellä kerralla läpi, mutten vieläkään ole oikein varma ajaja varsinkaan yksin.. Tai oikeastaan yksin en ole hirveästi edes ajanutkaan, vaikka sillähän sitä varmuutta saisi varmasti lisää. Muistan kun itse hyppäsin ensimmäistä kertaa poikaystäväni auton rattiin, oli se niin paljon oudomman tuntuinen kuin autokoulun uudet, ns. "helpommat" autot! Kytkimen ja kaasun käyttöä sai petrata monta kertaa ennen kuin se alkoi luonnistua, mutta nyt ajaminen on jo helpompaa :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuuli! Voi että, tiedän mistä puhut :-D Mulla oli autokoulussa myös sellanen upouusi auto ja eilen, kun ajoin ensimmäistä kertaa omalla vanhemmalla autollani, niin eihän siitä mitään tullut… Joonas istui vieressä ja neuvoi jatkuvasti, että mitä tulis tehdä ja kuinka sitä käytetään. Toivottavasti säkin saat varmuutta ajoon pian!

      Poista
  2. Nuo hiukset sopivat sulle vaan niiiiiin hyvin! Onnea ajoluvasta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittikiitti molempiin kehuihin! :-) Kieltämättä mäkin tunnen oloni paljon freesimmäksi ja omaperäisemmäksi noiden hiusten kanssa, sillä mulla ei oo koskaan ollut näin lyhyttä tukkaa. Ainut huono puoli vaan on siinä, että ne näyttää hyvältä ainoastaan suoristettuna tai kiharrettuna, mut luonnontilassa ne on täysi katastrofi…

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)