lauantai 18. heinäkuuta 2015

LAUANTAIN KUKKA-ASUA

IMG_9114
IMG_9260
IMG_9352
IMG_9450
Kollaasit39IMG_9254IMG_9117
Kivaa lauantaita! Sitkeä flunssa alkaa olla päihitetty ja oon palannut takaisin töihin sekä blogin pariin. Teki ihan älyttömästi mieli tulla postailemaan kaikenlaisia asukuvia, mut voimat ei vaan antaneet periksi, joten vihdoin pääsin näyttämään uusia hiuksia täälläkin puolella. Oon vannonut viistoista vuotta pitkien hiuksien nimeen, mut onneksi leikkasin kuumehuuruissa puolet pois (ja itseasiassa leikkasin näitä edelleen lyhyemmiksi näiden kuvien jälkeen). Tykkään lopputuloksesta paljon, sillä on pakko myöntää, että taisin olla aika vaihtelun tarpeessa noiden vuosien jälkeen. Viimeisestä kampaajakäynnistäkin taitaa olla aika monta kuukautta, kun värisävy oli sieltä ulos kävellessä ihan tummanruskea… Yritän antaa kuitenkin hiusten hengittää ja sinnitellä syksyyn asti ennen seuraavaa värjäämiskertaa.

On muuten ihan hassua, että kesä on jo puolessa välissä. Mun on vaikea hyväksyä sitä, että seuraavasta vuodesta tulee todella haastava ja opiskeluntäyteinen, eikä oo oikeastaan hetkeäkään ilman koulukirjoja. Tuntuu, että kaikki muut menisi elämässään paljon eteenpäin: lähtee au pairiksi, matkustaa kauas kotimaasta, löytää uusia ystäviä koulusta ja kouluttautuu korkeammaksi. Välivuosi oli mulle kaikista parhain ratkaisu, mutta silti ahdistaa tää paikalleen jämähtäminen. Tekisi mieli ottaa lisätöitä ihan uudesta paikasta, lähteä maailmalle kokeilemaan siipiä tai aloittaa vaikka vuorikiipeily.. Tehdä jotain erilaista ja sellaista, että tuntisin eläväni! Tiedän kyllä, että seuraavan vuoden prioriteetit on opiskelupaikan saamisessa, mutta silti tuntuu, että olisin jämähtänyt tähän elämäntilanteeseen. Kahden kuukauden päästä on ylioppilastutkinnon täydentämisen vuoro ja viiden kuukauden päästä oon alottamassa lukemaan pääsykoekirjoja seuraavan puolen vuoden ajan. Aivotkin sanoo, ettei oo järkevää muuttaa elämäntilannettaan radikaalisti nimenomaan tänä vuonna, mutta mieli haluais kovasti muutoksia. No, kaikkea ei voi saada mahtumaan samaan vuoteen - onneksi aika ei lopu kesken ja maailma on avoinna vielä ensi kesänäkin kaiken opiskeluaherruksen jälkeen :-) 

8 kommenttia:

  1. Noi hiukset sopii sulle tosi hyvin ja nää kuvat on kyllä upeita, yksi mun suosikki asuista sulta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kommentti! Piristit mun päivää niin paljon, hymyilyttää lukiessa tätä ♥

      Poista
  2. Upea tukka ja tyttö! Ihanan raikas kokonaisuus :-)

    VastaaPoista
  3. Upea nainen! Toi tukka on niin ihana! Luo mun mielestä yhä aikuisemman ilmeen! Muutos todellakin näkyy ja hyvällä tavalla nimenomaan! :)
    - Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielettömän iso kiitos, kiva kuulla kehuja hiuksista :-) Oon aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta ja vaikka vieläkin näytän aika nuorelta, niin oon samaa mieltä tosta aikuisemmasta lookista!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)