sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

MÖKKIVIIKONLOPPUNA

IMG_9770
…kaivoin bikinit kaapinpohjalta ja uskaltauduin uimaan kaikkien muiden painostaessa. Oon ennen rakastanut pulikoida vedessä, mut nykyään oon niin mukavuudenhaluinen, että pysyttelen mieluummin kylpylöiden (ihanan lämpimissä) lastenaltaissa. 

IMG_9736
IMG_9753
IMG_9693
…näin yhtä parhaimmista ystävistäni Naantalissa, jossa istuttiin monta tuntia terassilla syöden ja jutellen kuulumisia. Hän sai opiskelupaikan parin tunnin päästä täältä, joten nää alkaa olla viimisiä hetkiä yhessä. Paikka oli älyttömän tunnelmallinen (kuten kaikki muutkin satamassa olevat paikat) ja viihdyttiin siellä hyvin pienestä sateesta huolimatta. Jos olisin rikas, niin luultavasti illallistaisin joka viikonloppu näillä kaduilla, mut tällä hetkellä tyydyn pitämään tän ainoastaan kesäluksuksena. 

IMG_9671IMG_9695
…koitin lukea väkisin vähän ylppäreihin, kun arkisin se ei oikein onnistu. Meen niin aikaisin töihin, että ainut mahollisuus on lukea tunnin työmatkan verran, sillä töistä päästessä oon jo ihan liian väsynyt luku-urakan hoitamiseen. Vielä on kuitenkin aika paljon kirittävää, terveystiedossa lukenut vasta puolitoista kirjaa ja tavoitteena olis ehtiä lukemaan ne kolmesti läpi! :-D Äikkään en oo vielä uhrannut ajatustakaan, vaan oon halunnut saada terkan luettua ensin kerran läpi… 

IMG_9777
IMG_9625
…vahdin tätä pientä vesipetoa, joka olis halunnut ainoastaan uida koko päivän. Välillä meinasin joutua teippaamaan pikkuneidin saunaan kiinni, jotta hän ois saanut kerättyä ees vähän lisää voimia uimiseen. Pikkusiskot on niin ihanan rakkaita kyllä ja en osais ees kuvitella elämää ilman tätä pikkuriiviötä. Se on kyllä sellainen höpöttäjä, että nyt kotiin tullessa mulla kaikuu korvissa yhä kaikki sen hassut jutut.

IMG_9573
…keräsin taas kotikodin mansikkapellot tyhjiksi ja tein osasta ihania suklaamansikoita. Kumottiin tää satsi kahdestaan kahessa minuutissa, oli niin hyvää! En tiedä, mitä teen sitten, kun mansikkasato loppuu muutaman viikon päästä. Tulevaisuuden omakotitalossa täytyy olla ihan mielettömän suuri pelto, jotta mun mansikkaviljelyhaaveet onnistuu. Tai ehkä mä vaihdan alaa suoraan mansikkafarmariksi, sillä taidan olla vakavasti riippuvainen.

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)