keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

MUN VIIKONLOPPU

IMG_8137IMG_7949IMG_8016IMG_7935IMG_7950
IMG_7981
Pitkästä aikaa takana on kunnon rentoiluviikonloppu, jolloin ei tehty Joonaksen kanssa yhtään mitään erikoista. Saunottiin monta kertaa päivässä, syötiin hyvää ruokaa, viiletettiin pelkät uikkarit päällä menemään, pelattiin koko perheen voimin mölkkyä ja sulkapalloa, käytiin uimassa (eli siis muut kävi, mä loikoilin vedessä uimapatjan päällä), ajeltiin kaks tuntia Turun keskustassa (että mä voisin bongata liikennemerkit etukäteen ennen inssiä haha) ja siivottiin vihdoin tää sikolätti asumiskuntoon. Vaikka ennen rakastin sitä, että olin suunnitellut joka päiväksi menoa, niin nykyään rakastan niitä kalenterin tyhjimpiä viikonloppuja. Oon kai tuloksi vanhaksi, mut liian paljon meneminen ahistaa ja sellaisissa tilanteissa tekis mieli jäädä entistä enemmän ihan vaan kotisohvalle. Sanokaa mun sekoittaneen päivämäärät, mut eihän tänään oo oikeesti ensimmäinen heinäkuuta? Tai kesän olevan puolessa välissä? Tai ainakaan sitä, että tänään oli kesän kuumin päivä ja ensimmäinen auringonottopäivä? :-D 

8 kommenttia:

  1. ''Oon kai tuloksi vanhaksi, mut liian paljon meneminen ahistaa ja sellaisissa tilanteissa tekis mieli jäädä entistä enemmän ihan vaan kotisohvalle.'' <- Apua kun luin ton ajattelin että se vois olla jotain mun ajatuksista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla, etten oo ainut ennenaikainen kotihiiri :-D Tai kyllä mä tykkään käydä paljon ulkona ja nähä kavereita, mut en montaa kertaa viikossa, sillä turhauttaa ihan sairaasti, kun joka päivälle on menoa - eikä kerkee missään välissä kunnollla hengähtämään.

      Poista
  2. Oi miten ihanan kesäinen postaus!

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)