torstai 23. heinäkuuta 2015

JOKAPÄIVÄISET OTOKSET

PicMonkey Collage
Käytiin kiertelemässä kiertämättömillä kaduilla ja etin itsepintaisesti paikkaa, jossa myytäisiin nekkuja. Ne on mun lemppareita, mutta valitettavasti poistuttiin tyhjin käsin. // Pyrin aina tähän ajatusmaailmaan, sillä oli edellinen viikko kuinka vaikea tahansa, niin nyt on mahdollisuus aloittaa kaikki alusta. Haha, onko täällä muita sieluntovereita tän asian kanssa? // Sain lahjaksi jätskiä ja seikkailin Liedossa ajaen ensimmäistä kertaa omalla utolla. Toivoin sydämeni pohjasta, etten törmäisi tuttuihin!

PicMonkey Collage
En tiedä, että kuinka monelta on jäänyt huomaamatta mun rakkaus mansikoita kohtaan. Ollakseni ihan rehellinen, mä söin ton koko kymmenen litran kipon yksin. Oli ihanaa. Äiti ja iskä oli kerännyt mulle ton valmiiksi, kun tulin käymään, sillä ne tietää miten hulluna oon niihin. Perjantaina meen koko viikonlopuksi kotiin ja tuun varmaan takaisin punaisena noista marjoista.

PicMonkey Collage
Venereissulla pikkusiskon ja jonkun toisen riiviön kanssa, haha… Kiva laittaa perheen pienin soutelemaan, mut itse hän tahtoi! // Tittidididii, vieläkin jaksaa hymyilyttää // Bongasin yhdet parhaillaan menossa olevat häät keskeltä Turun keskustaa ja oli ihan pakko ottaa kuva. Nää on tällasia hyvänmielen juttuja, ensi viikolla on tiedossa muuten tän kesän ensimmäiset häät ja mulla on pahimman luokan mekkokriisi, sillä kaapista ei löydy kuin valkoisia mekkoja…

PicMonkey Collage
Läpinäkyvä laukku ensimmäistä kertaa käytössä ja tykkäsin kovasti siitä! Rahaa, puhelinta tai mitään arvokasta en tuolla säilyttäisi, mut meikit menee oikein hyvin. // Verratkaa tätä ja alempana olevaa kuvaa musta. Oon ennenkin sanonut, että näytän kiharoilla paljon ystävällisemmältä ja tässä on täydellinen esimerkki siitä. // Kokeilin vesimelonijäädykettä, mutta en voi sanoa sen onnistuneen kovin hyvin heh.

PicMonkey Collage
Menossa kaupungille pitkästä aikaa yhessä. // Äiti yllätti mut viikon sisällä kaks kertaa soittamalla mulle minuuttia ennen töistä pääsyä ja sanomalla: "Ootan sua työpaikan eessä, nähään kohta. Mennään syömään, saat päättää paikan". Seuraavana päivänä se teki saman tempun, mutta iskäkin oli mukana. Rakastan tollasia yllätyksiä niin paljon! ♥ // Mökkimaisemia, kun oltiin tsekkaamassa ensimmäistä kertaa paikkoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)