sunnuntai 30. elokuuta 2015

ARKIRÄPSYJÄ

IMG_0543
IMG_0778IMG_1064
IMG_0550
IMG_1017
IMG_0776
IMG_0917
 Ajattelin tulla iskemään muutamat kameraan kertyneet otokset, ennen kuin jatkan lukemista. Ihan hassu ajatus, että ylihuomenna starttaa virallisesti syksy ja kaikki muut säntää opiskelemaan, muuttaa toisiin kaupunkeihin ja aloittaa siellä uuden elämän. Viettäkää ihana opiskeluaika, mä tuun täältä joskus perässä. 

Tein viikko sitten maailman parhainta kakkua, valkosuklaadajmin makuisena. Epäonnistun lähes poikkeuksetta kaikissa leivontaan liittyvissä asioissa, mutta tän kanssa niin ei jostain syystä käynyt! Vähän naurattaa tää mun peukalo keskellä kämmentä, sillä pidin ihan työkseni joskus kokkikerhoa yksinäni kaks vuotta - ja voi kun näkisitte kuvamateriaalia…. :-D Haha, mut meillä oli aina törkeen kivaa kuitenkin, vaikka monet leipomukset näyttikin ihan karseilta ja sellaisilta, ettei olisi tehnyt mieli syödä niitä. 

Turkuun avattiin mun lempparikauppa: Finnmari!! Oon oikeesti vuosikaudet halunnut käydä siellä Lahdessa, mutta en oo koskaan päässyt. En ees tiennyt, että se on avattu tänne, kunnes huomasin sattumalta uuden sisustuskaupan avanneen Lindexin viereen. Menin sisään ja meinasin kiljahtaa muutamat onnenhuudot. Sen jälkeen oon viettänyt siellä jokaikinen päivä aikaa omien töitteni jälkeen, kun ootan bussin lähtemistä. Toi koko naulakkotsydeemi on sieltä ostettu ja mun oli pakko ostaa toi hauska teksti kotiin, sillä se on niin kuvaava. 

Mun lemppariespadrillot on näyttänyt jo kuukausien ajan aika surkeilta, mut en millään raaski luopua niistä. Ne tais maksaa tyyliin kympin, mutta kun rakastan tota punavalkoraitaa liikaa… Mitä pari reikää haittaa, eikö lempitavaroiden kuulukin olla vähän kärsineen näköisiä?!

Tää alkoholin vihaaja meni ja rakastu itetehtyyn punaviinikastikkeeseen - tosin ehkä just siksi, että se alkoholi oli haihtunut valmistusvaiheessa pois. En voi ymmärtää, kuka tykkää oikeesti mistään viineistä, skumpasta tai yhtään mistään, mikä sisältää alkoholia? Hyi että! :-D Oon jo kyllästynyt perinteisiin kastikkeisiin, joten tätä tulee varmasti tehtyä useamminkin, kun ei oo ihan niin perus arkiruoka kuitenkaan. 

Nyt terveystiedon kirja huutaa kuitenkin kovasti mun nimeä, joten on aika lopettaa. Enää alle kuukauden loppurutistus ja opiskelut on hoidettu mun osalta puoleksi vuodeksi! Tavoitteet on molemmista aineista saada M, joten yritän nyt ottaa lukemisen mahollisimman tosissani, vaikka pientä laiskuutta onkin ollut havaittavissa…. 

8 kommenttia:

  1. Finnmari on ihana! ♥
    No mut vaikka olisikin peukalo keskellä kämmentä, niin pääasiahan on se että kokkikerhossa oli hauskaa :D
    Mä oon kans vähän sitä mieltä että lemppari kengät ei sais kulua :<

    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, olisi tehnyt mieli vastata jokaiseen noista sun lauseista, että jep :-D Mutta oon ihan samaa mieltä!

      Poista
  2. Voi että mä luin näitä postauksia monen kuukauden ajalta, sun teksteihin jää koukkuun!! Kirjotat niin rehellistä ja mielenkiintoista tekstiä ja vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä:) Jään ehdottomasti seurailemaan ja odottamaan tulevia postauksia<3

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kitos, ihana kommentti! Tästä jäi hirveen hyvä fiilis, sillä mulla on tällä hetkellä blogi-inspis hieman hukassa :-)

      Poista
  3. Palaa jo takaisin! Ikävä sun postauksia! Tsemppii kirjotuksiin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin kyllä, mut vuorokauden tunnit ei anna tällä hetkellä yhtään periksi. Vielä on tasan kaks viikkoa tällaisella epäinhimillisellä aikataululla, mut syyskuun ensimmäisenä mä oon takaisin blogimaailmassa - lupaan :-) Ihana Anna, kiitos kommentista, mullakin on ikävä bloggaamista…

      Poista
  4. Noora hei, sua kaivataan täällä!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, olin näköjään ajatuksissani sanonut olevani takaisin syyskuun ensimmäisenä päivänä, kun tarkoitin tottakai lokakuun ensimmäistä! Viikon päästä torstaina ilmestyy postausta, tällä hetkellä on niin kiireinen aikataulu ja liikaa hoidettavaa… Kiva kuitenkin kuulla, että siellä kaivataan :-) Mä palaan mielelläni takasin, sillä mun ei ollut ees tarkotus pitää minkäänlaista taukoa, se vaan kävi olosuhteiden pakosta. Niin hullun kova ikävä takaisin avaamaan tekstipohja ja lisäilemään kuvia!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)