perjantai 7. elokuuta 2015

HYVÄÄ YÖTÄ

IMG_0033
IMG_0083
IMG_0062
IMG_0094
IMG_0066
Oli ihanaa herätä aamulla ja tajuta, että enää yksi päivä töitä ennen (nopeasti kuluvaa) viikonloppua. Nähtiin eilen tyttöjen kanssa ja ilta venyi vähän liian myöhäiseksi, joten pientä univelkaa ja väsymystä saattaa olla havaittavissa ja siksi mä suuntaankin pian nukkumaan. Tiiättekö muuten sen fiiliksen, kun koko koti näyttää ihan kaatopaikalta, koko vaatekaappi on tyhjennetty lattialle, jääkaappi ammottaa tyhjyyttään, laukku on pakkaamatta viikonloppua varten, to-do-lista venyy pituuttaan, oma ulkonäkö ei miellytä ja tuntuu, ettei ehdi yksinkertaisesti joka paikkaan? Mä tiiän, sillä just tolta musta tuntuu nyt. Vaikkei mun elämässä tapahdukaan mitään ihmeellisempää, niin silti tuntuu, etten pysy päivien perässä, kun ne valuu ohitse sekunneissa. Oon rampannut vakuutusyhtiöissä, pankkijuttuja hoitamassa ja verotoimistossa pariinkin otteeseen sen jälkeen, kun sain pari päivää sitten ihan mielettömän idean! Tuun kyllä varmasti kertomaan lähiaikoina tästä enemmän, kunhan vain saan asioita järjestettyä yhtään järkevämpään suuntaan, mut kaikki aikaanaan :-) Nyt mä nappaan mun poitsun kainaloon ja pakotan sen uniseuraksi, joten hyvää yötä. 

2 kommenttia:

  1. Oi, tiedän kyllä tuon tunteen ku kaikki tuntuu menevän päin peetä :( Toivottavasti tuo kuitenkin menee siulla nopeasti ohi! Ihania kuvia muuten, tuli ihan sellainen syksyfiilis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihme kyllä noi asiat ei häiritse sen enempää, kun sain nukuttua pitkästä aikaa kunnon yöunet ja on kivoja suunnitelmia tiedossa :-) Voi kiitti, mustakin näistä tuli ihan syksyfiilis, mutta kieltämättä sellaiset nää säätkin on…

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)