torstai 27. elokuuta 2015

PERJANTAITUNNELMAA

varr
IMG_0829
Kollaasit3
IMG_0614
IMG_0797
IMG_0827
Kivaa perjantaita! Ajattelin tulla näyttämään teille viikonlopun asua, jossa yhdistyi uusin toppi ja kirkkaanpunainen laukku. Tykkään kovasti noista molemmista, sillä oon alkanut suosimaan värikkäämpiä vaatteita ja etenkin laukku on hauska väripilkku. En kyllä tiedä, miksi noi pystykuvat muuttui noin rakeisiksi. Mietin pitkään, että onko parempi julkaista ne kuitenkin vai jatkossa julkaista ainoastaan hyvälaatuiset otokset? Olisi kiva kuulla teiän mielipidettä asiaan, sillä pähkäilen tän ongelman kanssa usein, kun kaikki kuvat tuntuu olevan ihan rakeisia ja epätarkkoja… En tiedä onko vika objektiivissa vai järkkärissä. 

Kirjottelen tätä ruokiksella ja oottelen kotiinpääsyä, johon on vielä muutama tunti aikaa. Kohtapuolin suuntaan autokoululle neljäksi, käyn kaupassa täyttämässä jääkaapin viikonloppua varten, käyn ostamassa muutamat kasvit ja koriste-esineet keittiöremppaa varten ja nään illalla Joonasta pitkästä aikaa. Tarkoituksena ei oo tehdä viikonloppuna mitään sen erikoisempaa kuin ottaa rennosti ja käydä lauantaina pyörähtämässä mun serkun häissä. Oon kaivannut niin paljon viikonloppua, jolloin voin heittäytyä sängynpohjalle herkuttelemaan ja kattomaan lempparisarjoja murun kainalossa. On ihan käsittämätöntä, että ollaan nukuttu melkein joka yö yhdessä, mutta ei olla puhuttu mitään päivisin! Mä oon jo mennyt nukkumaan ennenkuin Joonas tulee töistä ja lähden töihin taas silloin, kun toinen vetelee vielä sikeitä… Mutta nyt mä meen jatkamaan töitä, viettäkää kiva viikonloppu :-) 

2 kommenttia:

  1. Voi kun oot kaunis! <3 Ihana tuo asu, mistä tuo valkoinen hame on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, se on Bikbokista ostettu melkein kuukausi sit :-) Oon kyllä nähny noita myytävän vieläkin, ainakin Turussa!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)