sunnuntai 9. elokuuta 2015

SNAPCHAT

Snapchat on mulle paikka, mihin laitan hölmöjä kuvia, jotka ei oo kuitenkaan tarpeeksi kivoja instagrammiin. Niissä näkyy mun elämä aidoimmillani, kun kuvat on vaan otettu samassa hetkessä, ilman mitään ennakkovalmisteluja. Jos teitä kiinnostaa nähä mun juttuja, niin lisätkää ihmeessä nimimerkki @nooraheinonen :-) Lisäilen my storyja päivittäin ja jopa niin paljon, että Joonas toteaa, jos voisin lopettaa koko touhun… Mun mielestä on vaan kiva nähä reaaliaikasia tapahtumia ja siks seuraankin lähinnä monesti päivittäviä tyyppejä ja muita bloggareita. Jos en muuten seuraa teitä ennestään, niin laittakaa oma käyttäjänne tähän kommenttiboksiin, niin käyn lisäämässä teiät! 

PicMonkey Collage
PicMonkey Collage
PicMonkey Collage
PicMonkey Collage
PicMonkey Collage
…no ehkä nyt ymmärrätte, miksi en lisää näitä Instagrammiin! :-D Kamalin kuva on ehdottomasti tokan kollaasin oikeanpuolimmainen.

2 kommenttia:

  1. Mä niin tykkään näistä postauksista, joissa on puhelimella otettuja kuvia! Saa jotenkin niin aidon kuvan toisen elämästä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä, nää on paljon huolettomampia ja rennompia :-) Kiitti, kiva kuulla sun tykänneen, vaikkei kuvat ookaan laadulla pilattu hah!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)