tiistai 4. elokuuta 2015

TIISTAIRÄPSYJÄ

PicMonkey Collage
Tässä näkyy hyvin se, miten keltaset mun hiukset on tällä hetkellä. Ei tehoa edes ruskeat värimaskit, joten seuraava tie on kampaajan penkki! Itse asiassa mun oikea hiusväri on tosi lähellä tätä, pienenä se oli vielä vaaleampi kuin mun latvat. // Töissä kylpylässä ja illallistettiin pienen tytön kanssa TK:ssa, kun ei sieltä oikein löytynyt "vähemmän hienoa" paikkaa. Olin monta vuotta syömättä ravintoloissa hamppareita, kun sain kunnon yliannostuksen, mut nyt ne maistuu taas. // Parhaan kaverin kanssa syömässä, mutta valinnanvaikeus oli suuri: haluais syödä mahdollisimman erilaista kuin tavallisesti, muttei kuitenkaan haluais maksaa ihan törkeesti. 

PicMonkey Collage
…ja syöntijutuilla jatketaan! // Tuntuu siltä, kuin syksy ois tulollaan, kun kasilta on jo noin pimeetä ulkona. Pliis, ei syksyä vielä, mä en oo ees käyttänyt mun kesävaatteita tänä kesänä. // Löysin kivan shortsipuvun, mutta miksi siitä on täytynyt tehdä noin avonainen? Asettelin sitä niin peittäväksi kun sain, mutta todellisuudessa multa näkyi koko etuosa. Ei sopinut ihan kuvaan, kun pelkät rintsikat paistaa alta :-D // Oon ihan hulluna tällasiin laatikoihin, pitäisi joku viikonloppu käydä ostamassa lautaa, maalia ja nauloja - ja projekti on valmis. 

PicMonkey Collage
Mun yksi työsuhde yksityisen perheen kanssa loppui ja käytiin jätskeillä perheen pienimmän kanssa. Hassua, miten läheisiksi joidenkin perheiden kanssa tulee, vaikka alunperin on oltu ihan tuntemattomia toisillemme. // Aaand let's take a… // Matkalla häihin, jossa kärsin hirveestä asukriisistä. Vaatekaapissa ei löytynyt kuin valkoisia mekkoja ja en löytänyt kaupoista mitään istuvaa, joten rikoin vähän etikettiä ja puin tän päälleni :-) // Tunnelma oli niin ihana, voi vitsit! Just sellanen maalaisromanttinen, josta mä tykkään: häät pidettiin vanhassa ladossa, jossa oli paljon yksityiskohtia. Parit lisäkuvat tulossa seuraavassa postauksessa.

6 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset sulla tossa vikassa kollaasissa ja muutenkin nättinä oot! :-)

    http://more-than-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti, toi oli tollanen pikakiharruksen ja lässähtäneiden hiuksien kombo! :-D

      Poista
  2. Miten ihana postaus, niin herttanen ja rauhallinen. Just tällästä kaipasinkin mun tiistai-iltaan! Enkä pääse yli sun hiusten ihanuudesta, aivan täydelliset!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä nimittäin sanoin just Joonakselle, että keskimmäisen kollaasin kuvat näyttää liian synkiltä tähän postaukseen haha! Mutta kiitos paljon, oot näköjään saanut kommentit toimimaan nimellä, jee :-)

      Poista
  3. luen pitkästä aikaa sun blogia kun ehdin viimein (kone on ollut rikki ja nyt eilen sain uuden) pääsee itekki taas postailemaan :-) mutta pakko sanoa että tää on yksi lemppari blogeista! ja tekis mieli uuteen puhelimeen ladata itekki snäpchat kun näin ssun tuon potauksen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, tuli hyvä mieli tän kommentin lukemisesta :-) Lataa ihmeessä, mä oon ihan koukussa!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)