torstai 1. lokakuuta 2015

KUUKAUDEN MITTAINEN PAUSSI

IMG_1690harmaatakki
IMG_1691
IMG_1719
IMG_1726
Kollaasit8
IMG_1727
Täällä taas ja tuntui oudolta avata tekstipohja. Oon kyllä käynyt täällä joka päivä kirjoittelemassa, mutta en oo halunnut julkaista tekstejä. Tää breikki ei ollut millään tapaa suunniteltu, vaan se tapahtui oikeastaan vain olosuhteiden pakosta. Mut ilokseni voin ilmottaa, että nyt on kuulkaas tän vuoden opiskelut hoidettu ja seuraavan kerran samaan rumbaan (krhmm, tosin astetta vakavammalla asenteella) ruvetaan maaliskuun viimisellä viikolla. Onnistuin saamaan vuorokausirytmini aivan sekaisin ja sitä ei ihan helpolla elvytetty. Kaikki sosiaaliset kanssakäymiset tuntui tuikituntemattomilta, enkä valitettavasti millään saanut vuorokauteeni mahtumaan esimerkiks kavereitten näkemisiä tai kotikotona käymistä viimeisenä kuukautena. Päivät tuntui vilisevän ohi ja aina, kun havahduin arkeen, niin oli jo perjantai. Perjantaista sunnuntaihin mä vietin elämäni onnellisimpia hetkiä, kun ei tarvinnut laittaa herätyskelloa soimaan ja nurinkurisen vuorokausirytmin vuoksi nukuin pitkään. Mun pitkään nukkuminen tosin tarkoitti sitä, että heräsin ilman kellonsoittoa kahelta yöllä… Arkisin herätyskello soitti 00:00 ja starttasin luku-urakan, jotta kerkeen lukemaan ennen työpäivää. Näin hyväksi vaihtoehdoksi toimia noin, sillä luin ennen töitä, töissä tein työni ja kotiin tullessa ei tarvinnut enää stressata lukemisesta - vaan painuin suoraan pehkuihin. Joskus tosin laiskottelin ja vietin ruhtinaalliset puoli tuntia selaillen blogeja sohvalla, enkä mennytkään suoraan kengät jalassa nukkumaan, haha!

Sillä aikaa, kun vietin hiljaiseloa, niin lehdet kerkes tippumaan puista ja kaikki kesäfiilikset on jo mennyt monia päiviä sit. Oon niin onnellinen, että tää urakka on ohi, joten nyt aloitan kunnolla elämään: valvon ainakin kaheksaan arki-iltaisin, katon ensimmäisen viikon joka päivä leffoja pitsa kainalossa, meen ravintolaan syömään hyvää ruokaa, vietän aikaa vihdoin poikaystävän ja pikkusiskon kanssa ja tanssin hölmöjen kappaleiden tahtiin. Voi että.

8 kommenttia:

  1. Ihanaa! Vihdoinkin! Ja hui tuo vuorokausirytmi kuulostaa kyllä hurjalta! Aplodien paikka, että selviydyit hengissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että mun höpinöitä on kaivattu! On kiva olla taas täällä :-) Ja en mä hengissä selvinnykkään, viimiset viikot olin niin rättipoikki, että burnout oli lähellä... Onneks se on kuitenkin ohi ja seuraavan kerran luku-urakka on jo korkeakoulujen vuoksi, eikä edelleen lukion.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Voi kiitos :-) Mäkin tykkään asusta, mutta se on jotenkin liian voimakas väreiltään mun päälle. Sanoinkin Joonakselle, että mulle sopii vaan vaaleet yläosat, mut välillä on virkistävää vetää ne epätyypillisimmätkin vaatteet ylle, vaikkei ne parhaimmalta näyttäiskään.

      Poista
  3. Jes! Onnea ja kannattaa olla ylpee itsestäs :) Oot rentoilus ansainnut ♥

    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrankin musta tuntu, että tein parhaani ylppäreitä varten :-D Oon hirveen huono olemaan tyytyväinen omiin suorituksiini, kun mietin, että aina ois voinut tehdä enemmän ja paremmin... Mut kiitti, mä nautin ihan valtavasti ton urakan jälkeen siitä, että saan vaan maata sängyssä tekemättä mitään!

      Poista
  4. iiihana paita! mistä peräsin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sheinsideltä vuosi sit, mut oon kyllä nähnyt noita myytävän edelleen siellä :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)