keskiviikko 14. lokakuuta 2015

ENSIMMÄINEN SYYSASU

IMG_1591
IMG_1652
IMG_1561
IMG_1681IMG_1650
IMG_1609
IMG_1597
IMG_1620
IMG_1568
IMG_1621
Olin niin iloinen, kun löysin Lontoosta ihan sairaan lämpimän syystakin ja vielä oikeessa koossa. Tykästyin tähän asuun niin paljon, että se tais olla mun päällä ihan luvattoman monta kertaa, sillä periaatteena toimi muutamanakin päivänä "kukaan ei nähnyt mua eilen, joten voin käyttää tätä uudelleen tänäänkin". Mulla on ollut aikamoinen pula takeista, enkä mä oo yksi niistä tytöistä, joilla on kymmeniä erilaisia takkeja ja päivittäin erilainen yläosa. Mulla on tasan kolme takkia ja siksi päälle eksyykin aina se sama, sillä harvoja takkeja löytyy tarpeeksi pienikokoisina olkapäistä. Oon kyllä muutenkin tosi huono pukeutumaan, yleensä mulla on liikaa vaatetta päällä ja meinaan tukehtua kuumuuteen ulkona. Tai sit vastavuoroisesti havahdun liian myöhään siihen, ettei ulos voi mennä ilman viittä villapaitaa päällekkäin :-D Olis niin ihana asua maassa, jossa olis vuoden ympäri samanlainen sää ja aurinko paistais jatkuvasti. Viimeistään sitten eläkepäivinä mä otan suunnaksi eksoottiset aurinkorannat ja raahaan sinne kamppeeni vuosikausiksi, sillä eikö se niin mene, että "home is where your bag is". Ainakin mun kohdalla asia on tismalleen noin! 

4 kommenttia:

  1. todella kivannäköinen asu ja etenkin toi takki on aivan ihana ♥!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin ihan ihmeissäni, kun kommenttiboksi on pysynyt niin hiljaisena monta päivää ja yhtäkkiä olikin tullut piristävää kommenttia! Voi kiitos paljon :-)

      Poista
  2. Älyttömän ihania kasapäin! <3 toi takki on ihan super! Ja kyl se on munki kohalla nii et jonain päivinä pitää samoja vaatteita XD huvä et sulki on tollane periaate ni en oo ainut sitte haha! Ja oi kyllä costa del sol huutaa mun nimeä jo nyt vaiks eläkepäiviin on aika tavalla aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielettömästi kiitoksia Anna! Haha, vähän liiankin tuttu fiilis toi samojen vaatteiden käyttäminen… Hyvä, etten oo ainut matkailusta haaveileva kuuskymppinen mummo ;-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)