lauantai 3. lokakuuta 2015

LOKAKUUN ENSIMMÄINEN LAUANTAI

IMG_0911
IMG_1090
IMG_1142IMG_1082

Kivaa lauantaita! Käytiin äsken hotelliaamiaisella poikaystävän kanssa, kun halusin kiittää häntä kuukauden kotitöiden tekemisestä mun ylppäreitten aikana. Se helpotti mua paljon, kun ei tarvinnut hoitaa ruuanlaittoa tai kodin siivousta, vaan sain keskittyä vaan töiden tekemiseen ja lukemiseen. Mun ei varmaan tarvii mainita, miten paljon mä rakastan valmiiksi katettuja aamupalapöytiä, jotka notkuu kaikista herkuista? Ehdottomasti niitä lempparijuttuja, joihin oon ihan hulluna. Käytiin sen lisäksi kiertelemässä kauppoja, mutta poistuttiin (onneksi) tyhjin käsin, sillä tän hetkinen budjetti ei oikein anna periksi ylimääräisille jutuille. Mun viikkotuntimääräähän siis alennettiin töissä tosi alhaiseksi, joten säästöistä on turha edes haaveilla… Olo on tosi pettynyt ja kaikenlisäksi en voi hakea lisätyötä, kun en tiedä työvuorojani kuin edellisenä iltana. Koko viikko on mennyt sen takia tosi masentavissa fiiliksissä, mutta uutta kokoaikatyötä ei löydy kovin helpolla, kun joudun kuitenkin irtisanoutumaan sen ulkomaanreissun vuoksi 31.1.2016. Joku muu olisi ehkä onnessaan mun tilanteessa, mutta mä haluaisin tehdä paljon töitä ja kerätä rahaa esimerkiks häitä varten, tulevalle asuntosäästötilille ja matkustella maailmaa ympäri tullakseni avarakatseisemmaksi. Tällaiset tilanteet saa mut aina tosi stressaantuneeksi, kun asiat meneekin huonompaan suuntaan eikä suunnitellusti, mutta toivotaan parasta (ja pelätään pahinta, haha). 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)