tiistai 27. lokakuuta 2015

PUHELINKATSAUS

PicMonkey Collage
Tän kuvan voisin kuitata laittamalla rajattoman määrän sydämiä, mutta ehkä jätän ne toiseen kertaan. Oon syönyt kuukauden pelkkää kuivaa leipää voilla ja pakko myöntää, että alkaa pikkuhiljaa tökkimään :-D // Viikon velvollisuudet hoidettu ja nyt suunta kotiin päin nukkumaan. Voi vitsit, kello oli varmaan 23:20 ja se fiilis, kun kaatuu ihan väsyneenä sänkyyn… // Vaikka aina vannonkin omakotitalojen nimeen, niin on kyllä yksi paikka, missä asuisin mielelläni Turussa! Nimittäin toi tän kaupungin korkein kerrostalo, josta on suoraan merinäköala. Kiivettiin yks työpäivä tän kerrostalon ylimmän kerroksen yleiselle parvekkeelle ja tää näkymä oli mieletön! // Suunnittelin tulevaisuuttani ja samana aamuna avasin uuden muropaketin, jonka hotkaisin kokonaan yhessä päivässä. En oo ennen maistanut jugurttimuroja, mut oli ihan sairaan hyviä.

PicMonkey Collage
Sinne meni ne valkoiset kynnet, kun kynsilakka loppui. Oli tyydyttävä punaiseen, vaikka oon kaks vuotta pitänyt pelkkiä valkoisia kynsiä. Kurja elämä, haha. // Ekaa kertaa ikinä olin töissä suoristetuilla hiuksilla sekä meikillä. Ja sekin vaan siksi, että olin tapaamisessa aiemmin aamulla. Mut voi tosiaan bongata töissä tyttönä, jolla on likaiset hiukset nutturalla, monet silmäpussit päällekkäin sekä kaks kokoa liian isot työvaatteet päällä. // Syksy ei oo ennen ollut musta mitenkään erityisen kiva vuodenaika, mutta nyt oon alkanut tykkäämään siitäkin. Ainakin niin kauan, kun ulkona ei oo liian kylmä! // Oon syönyt lettuja aamupalaksi varmaan viitenä aamuna viikon sisällä. Tässä oli mansikoita, kermavaahtoa, siirappia - ehkei se terveellisin aamupala, mutta onneks en koskaan jaksa miettiä tollasia, vaan syön mielihalujen mukaan. 

PicMonkey Collage
Hölmöilin autosta löytämilläni aurinkolaseilla ja nautin ihanasta elämästä, kun ei tarvinnut ite ajaa. Oon ihan yllättynyt, että mulla ei oo minkäänlaista kynnystä lähteä ajamaan tai pelota, vaikka kävinkin aikamoiset taistelut autokoulun kanssa. Varmaan muistatte, kun tyyliin väänsin itkua ja poljin jalkaani, kun mikään ei onnistunut ajamisen kanssa? :-D // Mulla on ollut aamut vapaina ja oonkin ottanut ilon irti siitä ja makoillut lähes koko aamupäivän sängyssä. Se on vaan niin rentouttavaa tietää, ettei oo kiire mihinkään. // Muistelin Jenkkimatkaa vuosi sitten kaihoisasti, voi kun pääsisin uudestaan! // Ekat joulupiparit tehty, onnistuneesti. 

4 kommenttia:

  1. Ihana blogiteksti <3
    Joulupiparit on rakkaus :)

    Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Niin ne on, varsinkin se taikina!

      Poista
  2. Vitsit nä postaukset on kyllä kivoja ja niin lähellä sun perinteistä arkea, tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos! Mäkin tykkään tehä näistä, kun nää on paljon aidompia verrattuna tavallisiin postauksiin. Kuvat on huonompilaatusia, aidossa tilanteessa ja yleensä ilman mitään ennakkovalmisteluja :-) En oo myöskään koskaan halunnut olla se bloggaaja, jonka elämä olisi mitenkään kiiltokuvamaista ja puhelinkatsaukset mun mielestä ennaltaehkäisee sitä hyvin.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)