lauantai 7. marraskuuta 2015

KATSE MARRASKUUHUN

IMG_2769IMG_2751
IMG_2528
IMG_2545
IMG_2763
Tarkoitus oli käydä nappaamassa pitkästä aikaa kasa asukuvia blogiin, mutta toi harmaansumuinen sää ei varsinaisesti houkuttele siihen puuhaan. Päätin siis tulla lätkäisemään muutamat eiliset kuvat tänne, kun mulla on vielä aikaa ennen lähtöä. Syksyisin on mun mielestä paljon vaikeempi tuottaa sisältöä blogiin, kun päivät kuluu suurilta osin ihan vaan kotona, eikä siitä syystä tuu kuvailtua mitään ihmeellisempää. Olisi eri asia, jos vapaa-ajalla tekisi jotain tähdellistä, mutta mun arjen kohokohta on varmaan pitsamaratoni viikonloppuisin. Ja mä oon ihan tosissani! :-D Eilen kävin pitkästä aikaa kiertelemässä kaupungilla ja päätin, että mun säästölakko sai jäädä tähän. Ei siksi, että voisin tuhlata kaikki rahani, vaan ajatus tuntui keveämmältä. Päivän päätteeksi istuin ensimmäiseen vastaan tulleeseen kahvilaan, tilasin ison kakkupalan ja istuin tuntemattoman kanssa samaan pöytään. Mulla oli ihan toivottoman huono viikko takana ja ajattelin vähän parantaa fiilistäni kakkupalan avulla. Ruvettiin juttelemaan tän tuntemattoman rouvan kanssa ja oli niin lohduttavaa, kun hän mun lähtiessä toivotti ihanaa loppuviikkoa, sillä noinkin pienet sanat piristi. Oon aina ajatellut, että mäkin haluun olla isona se rouva, joka hymyilee vastaantuleville ja voi olla aidosti iloinen muiden puolesta. Sellainen, jonka puoleen voi kääntyä ja vastaanotto olisi aina lämmin. Mä ihailen sellasia ihmisiä ihan älyttömästi, joista huokuu tasapainoisuus, lämminsydämisyys ja jotka on valmiita tekemään pieniä asioita tuntemattomankin ihmisen vuoksi. 

Nyt suuntaan kuitenkin keilahallille ja siitä suoraan isänpäivän viettoon. Tän rouvan sanoin: ihanaa loppuviikkoa :-) 

6 kommenttia:

  1. sun koti näyttää kyl ihanalta!!

    VastaaPoista
  2. Täällä on vähän sama juttu, että eipä sitä juuri töiden lisäksi tule tehtyä aina mitään tähdellistä mistä voisi sitten postailla/ottaa kuvia :D Mutta tällaiset höpötyspostauksetkin on tosi kivoja! Ja ihanasti kirjoitettu tuo rouva-juttu <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, varsinkin kun elämä ei koostu mistään viikottaisista illallisista, kokouksista tai muusta erikoisesta :-D Kiitti, noi rouvan sanat jäi kyllä lämmittämään mieltä.

      Poista
  3. Toi viikon kohokohta kuulostaa niin tutulta haahahah parasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva etten oo ainut :-D Mä rakastan pitsaa ihan mielettömästi ja syödään sitä monta kertaa viikossa, eipä oo sen voittanutta! Rupes tekemään nyt niin paljon mieli, että on varmaan huomenna pakko kipaista kauppaan hakemaan ainekset…

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)