tiistai 3. marraskuuta 2015

MARRASKUUN NELJÄS

IMG_2313IMG_2006
IMG_2376-001
IMG_1231IMG_2365
Juon teetä sängyssä ja mulla on koko aamu vapaata. Vaikka mahdollisuuksia olisi vaikka mihin, niin näyttää vähän siltä, että tän päivän suunnitelmina on siivota tää sikolätti, käyttää viisi tuntia laittaen lisää tavaroita Tori.fi-sivulle myyntiin ja siivota lisää. Oon kärsinyt melkein kaksi viikkoa migreenistä, joka ei millään meinaa katketa, enkä voi syödä enempää lääkkeitä. Mulla ei oo pienintäkään ideaa, että miksi se riivaa mua niin pitkään, mutta oon yrittänyt käydä hieronnassa päivittäin saadakseni niskajumeja auki. Kävin just ostamassa 500 eurolla migreenilääkkeitä apteekista (jotka työpaikka onneksi ensimmäistä kertaa maksoi, ois mennyt koko kuukausipalkka siihen muuten), mutta ne saa mut ihan tolkuttoman sekaisin. Ne vie lähimuistin kokonaan, saatan karjua poikaystävälle jotain tuntikausia ja itkeä kamalaa elämääni, mutten muista sitä jälkeenpäin. Lisäksi mun silmät alkaa seisomaan pahasti, hahmotuskyky heikkenee sekä puhe sammaltaa niiden jälkeen - joten vähän kauhistuttaa syödä tollasia kolmiolääkkeitä. Ne on kuitenkin ihan välttämättömiä, jotta pystyisin suoriutumaan arjesta. Mun migreenissä on se huono puoli, ettei kohtauksia tuu yhtenä päivänä silloin ja toinen toisena. Vaan jos tulee yksi kohtaus, niin sitä voi jatkua päiväkausia, eikä se katkea millään - viimeistään aamulla se tulee takaisin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)