sunnuntai 15. marraskuuta 2015

NELJÄT RÄPSYT

IMG_2790
Viikon takainen suklaamoussekakku oli niin hyvää! Tykkään paljon hedelmien ja marjojen yhdistämisestä suklaaseen, joten toi oli nappivalinta. Nyt alkoi itseasiassa tehdä niin paljon mieli hedelmiä, että taidan kipaista huomenna kauppaan ostamaan ainekset pieneen hedelmäsalaattiin. Oon jotenkin tosi huono ostamaan niitä kotiin, kun ne painaa niin kamalasti, etten jaksa ite kantaa niitä ulko-ovelle asti. Monesti, jos käyn yksin kaupassa, niin joudun pyytämään poikaystävän lähtemään kantoavuksi, kun kasseista tuleekin liian painavia Nää on näitä heikkojen ongelmia, haha. 

IMG_2942
Oon ostanut viimeksi uusia vaatekappaleita kolme kuukautta sitten, joten oli aika ostaa pari uutta neuletta. Oon ettinyt vaikka kuinka kauan sellasia extrapaksuja neuleita värikkäinä, mutta kauppojen värivalikoima (ja mun ostossaldo tällä kertaa) on harmaata, valkoista ja mustaa. Haluun vaaleenpunasia, punaisia, oransseja ja persikanvärisiä neuleita - enkä tällaisia tylsiä värejä! Näistä kyllä muutamat lähtee kuitenkin palautukseen, sillä ne osottautuikin kotona liian isoiksi olkapäistä. 

IMG_2951
Syksyn tullen oon alkanut ostamaan herkkuja ihan älyttömästi. Oon koittanut hillitä, mutta monta kertaa viikossa kipaisen kauppaan ostamaan suklaalevyjä, jätskiä ja sipsejä. Maistoin Ben&Jerry's jätskiä joskus pari vuotta sitten, enkä tykännyt jostain syystä yhtään ja ajattelin kokeilla uudestaan. Mutta ei, ei ja ei… Vaikka suklaata kuinka paljon rakastankin, niin jätskin kuuluu olla raikasta ja hedelmäistä - eikä tuhtia.

IMG_2973
Meillä on ikivanha peitto, jonka oon nimennyt parisuhdepeitoksi. Se on kahen ihmisen peitto ja arvatkaa, miten ihanaa siihen on kietoutua kylminä iltoina. Oon ihan poikkeuksetta kotona ilman vaatteita, ainoastaan joku peitto päälläni - oli sitten kesä tai talvi. Tässä nurkassa teen useimmiten postauksia tai sitten sängyssä. Oon niin mukavuudenhaluinen, että olis ihan mahdoton ajatus kirjotella niitä pöydän äärestä.

2 kommenttia:

  1. Tosi hauska postaus! Oon ittekin miettinyt et tällaisia kuvapostauksia vois tehdä asioista, joita on tullu kuvattuu mut jotka ei mihinkään väliin sovi ja sit vaan heitellä kuulumisia perään! :) Ihana blogi sulla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Joo mäkin käytän sellaiset kuvat just tän kaltaisiin postauksiin.

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)