lauantai 21. marraskuuta 2015

VOIMAANTUMISPÄIVÄ

IMG_2987
IMG_3017
IMG_3053IMG_3028
IMG_5143IMG_3039
Lumista lauantaiaamua sinne ruudun toiselle puolelle! Täällä ainakin satoi pari lumihiutaletta maahan ja mä olin kieltämättä vähän ihmeissäni. Otin perjantain vapaaksi töistä ja pyhitin koko päivän sängyssä makoilemiseen sekä luin kaikki rästissä olevat blogipostaukset. Halusin olla koko päivän tekemättä mitään, jotta saisin varastoitua vähän energiaa tän kylmän talven selättämiseen. Tänään aion toistaa saman, mutta sillä poikkeuksella, että suuntaan illaksi työpaikan pikkujouluihin! Siitä on rehellisesti sanottuna ikuisuus, kun oon viimeksi ollut ulkona ja viime kerta oli toukokuun viimeisenä päivänä. Ehkä se kertoo tiivistetysti sen, miten paljon enemmän tykkään viettää iltaa kotona kavereitten kanssa kuin käydä viihteellä. Aion laittaa pitkästä aikaa hameen päälle, kävellä korkkareilla keskustaan ja käydä ostamassa uuden huulipunan. Mun pahin painajainen nimittäin toteutui, sillä hävitin huulipunani ja en näytä ilman sitä ollenkaan iteltäni. Huulipuna on mulle ainakin sellainen loppusipaisu kivaa iltaa varten ja toivottaa ikäänkuin hyvää onnea. Voi vitsit, kuulostaapa hölmöltä, mutta tarkoitan joka sanaa. 

Huomenna suunnitelmissa on käydä perinteisellä sunnuntain ikeakierroksella, mennä moikkaamaan pikkusiskoa kotikotiin, hakea ruokakaupasta jääkaappi täyteen ruokaa ja illalla on vielä varattuna hohtokeilarata tunniksi. Lisäksi pitäisi siivota koti siihen kuntoon, että täällä pystyisi kävelemään ympäriinsä kompastumatta lattialla lojuviin tavaroihin. Oon yrittänyt käydä kiertelemässä joululahjaostoksilla, mutta toistaiseksi oon poistunut tyhjin käsin. Taidan ihan suosiolla odottaa kymmenen päivän päässä olevaan palkkapäivään, jotta saan ostettua kaikki lahjat kerralla. Nyt tuntuu kivalta, kun voi ostaa läheisille oikeesti kivat lahjat, kun käy töissä. Aiempina jouluina lahjat on tosiaankin ollut sellasia, joita mun opiskelubudjetilla on ollut varaa antaa ja niillä on sitten menty! Tää joulu on ollut helppo, sillä oon keksinyt jo kaikille lahjat ja niistä puuttuu enää se kaupasta kotiin raahaaminen. Nyt kuitenkin ensi kertaan, mun pitää vielä meikata ja laittaa hiukset ennen iltaa :-) 

4 kommenttia:

  1. Vitsit oot kyllä ihana tyttö! Ihanaa iltaa sinulle sinne, oot ansainnu sen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihana! Oli kyllä onnistunut ilta ja tutustuin muutamaan työkaveriin entistä paremmin :-)

      Poista
    2. Parhautta tollaset pikkujoulut!!!

      Poista
    3. Niin on, sais olla useemminkin :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)