keskiviikko 2. joulukuuta 2015

JOULUKUUN TOINEN

IMG_3618
IMG_3615-003IMG_3599-003
Ihanaa joulukuun alkua! Oon ihan valtavan innoissani tästä kuusta, koska oon täyttänyt kalenterini täyteen menoja, jotta aika menisi nopeempaa vauhtia eteenpäin. Avasin eilen Dumle-kalenterin ekan luukun ja voin luvata, että tästä kuukaudesta tulee tuplasti kivempi, kun joka päivälle on luvassa pieni pala suklaata. Itseasiassa niinkin paljon parempi, että tän voisi ottaa ihan joka kuukautiseksi tavaksi. No joo, en kyllä vannoisi, että se toimisi muitten kuukausien kohdalla yhtä hyvin. Luulen, että lipsuisin siitä aika paljon ja olisin syönyt koko kuukauden suklaat yhessä minuutissa… Oon innoissani tästä kuusta myös siksi, että voin vihdoin sanoa irtisanoutuvani ensi kuussa vakituisesta työpaikastani ja kääntäväni uuden sivun elämässäni. Vaikka todellisuudessa siihen on vielä tasan kaksi kuukautta, niin kuulostaa paljon lyhyemmältä ajalta, kun sanoo sen olevan ensi kuussa. Tavallaan ajatus kauhistuttaa, kun jään ihan tyhjän päälle, mutta mulla on koko ajan ollut sellainen fiilis, että tää päätös toisi jotain uutta ja mieletöntä mun elämään. Toivottavasti asia on niin ja onhan mulla koko kevät aikaa keksiä jotain uutta pääni menoksi, jos ei uusia työpaikkoja aukeisikaan mulle. Kuka tietää, vaikka lähtisin maailmalle uudestaan ja tulisin takaisin vasta, kun siltä huvittaisi! 

8 kommenttia:

  1. Oletpa jälleen kauniina <3 toi huulipuna sopii sulle täydellisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Oon käyttänyt monta vuotta punaista huulipunaa meikin yhteydessä ja se on niin juurtunut muhun kiinni, että näytän jo ihan hölmöltä ilman sitä.

      Poista
  2. just a perfect lady <3 saut mutki innostumaa tästä kuukaudesta sen harmaudesta huolimatta! Pirteys ihan tihkuu tänne asti, onnistuit jälleen kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, sä se piristät aina päivää entisestään! En erityisemmin tykkää talvesta, mutta joulukuussa on poikkeuksellisen kivoja juttuja. Voi laittaa sisustuksen uusiksi, joka päivä voi syödä suklaata, kaupoissa on paljon tarjouksia, töistä on monta vapaapäivää arkipyhien vuoksi, joulu lähenee ja samalla uusi vuosi. Ootan aina innolla vuoden vaihtumista, sillä se tarkoittaa mulle joka vuosi "uutta elämää" ja mahollisuutta aloittaa alusta :-)

      Poista
  3. Miten sun ja Joonaksen välit kun lähet reissuun? Joonas jää ilmeisesti suomeen, asuuko teiän kodissa yksin sen aikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuskin meiän välit mitenkään radikaalisti muuttuu, kun oon kuitenkin vaan vajaan kuukauden poissa. Meillä ei oo yhteistä kotia, sillä ei asuta yhessä :-D

      Poista
    2. Ai, oon aina luullu ja saanu sellasen käsityksen et asutte yhdessä :D anteeksi mun moka!

      Poista
    3. Asuttiin vuosi yhessä, mut vuosi 2016 tuo niin paljon uusia muutoksia, että piti miettiä asumiskuviot järkevimmiksi :-) Mä jään työttömäksi, Joonas menee armeijaan, meen ulkomaille kuukaudeksi, luen pääsykokeisiin ja sit pitää vielä ettiä uus duunipaikka. Muutto yhteen on ajankohtaista taas joko keväällä tai kesällä, mut siihen asti mennään näin!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)