perjantai 4. joulukuuta 2015

JOULUUN LIITTYVIÄ JUTTUJA

IMG_3625
IMG_3683IMG_2187IMG_3656
Halusin tänäkin vuonna hoitaa kaikki joulujutut hyvissä ajoin valmiiksi, että ei tarttis panikoida pari päivää ennen joulua, kun kaikki on vielä hoitamatta. Söin vuoden ensimmäisen riisipuuron tänään ja meinasin tuskastua, kun kahen tunnin keittelemisen jälkeen se ei ollut vielä lähelläkään valmista. Soitin jo äitillekin, että millä numerolla levy pitää olla, että se valmistuu… Kyllä se siitä pikkuhiljaa valmistu, mutta vei vaan toivottoman paljon aikaa! Joululahjoista on yksi enää ostamatta ja yksi koristelua vailla valmis. Oon menossa kohta ostamaan koristeita siihen lahjaan, jotta saisin sen viimein huomenna paketoitua. Tajusin myös vasta vähän aikaa sitten, että oon luultavasti päivää ennen joulua töissä kahteentoista yöllä, joten taidan mennä kotikotiin aattona vasta aamulla. Meillä on käynyt koko mun lapsuuden ja (vielä aikuisuuden) ajan joulupukki ja tänäkin vuonna se kolkuttelee oven takana. Aiemmat vuodet oon aina muistuttanut pikkusiskoa, että tontut kattelee sitä ikkunoista, mutta tänä vuonna se ilmoitti tietävänsä, ettei joulupukkia oo olemassa… En tiedä mistä se sai tietää, mutta en voi uskoa, että mun pieni 8-vuotias tietää sen, haha :-D Tää on muuten ensimmäinen vuosi, kun en oo toivonut mitään joulupukilta ja vähän jännittää, että mitä paketista oottaa!

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! oi että, dumlekalenteri <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :-) Kieltämättä kivempi kuin perinteinen suklaakalenteri, joka mulla on aiempina vuosina ollut!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)