maanantai 14. joulukuuta 2015

SNÄPPIKUVIA

PicMonkey Collage
Tänään on maanantai ja se tarkoittaa töihin paluuta kolmen ja puolen viikon sairasloman jälkeen. Oon ollut koko viikonlopun pää kolmantena jalkana, sillä menoja on ollut vähän liikaakin: fysioterapeuttiaika, muutama muu lääkäriaika, sushilla käyminen, töitä jokaisena päivänä kaksi tuntia, lauantain Robinin keikka, keilavuoro, jätskbuffet sunnuntain kunniaksi, uimahallissa käyminen ja pikkusisko tuli meille vielä lauantaina yöksi. Tän viikon suunnitelmina on nukkua pitkät yöunet jokaisena yönä, käydä tyttöjen kanssa syömässä lauantaina DiTrevissä, nauttia palkkapäivästä tiistaina (jihuu, mun säästötili on niin rahan puutteessa!), käydä lauantaiaamuna uimassa ja lauantaina on kahen tunnin luisteluvuoro. Mähän oon tunnetusti niin epäliikunnallinen, mutta henkkarina (eli henkilökohtaisena avustajana) mun ainoana työnkuvanani on liikunnan harrastaminen. Töiden muodossa teen sitä kuitenkin mielelläni ja musta se työ on oikeesti kivaa. :-)

PicMonkey Collage
Meiän on pitänyt niin monesti mennä Hansaan jätskibuffaan, mutta aina on ollut menoa sunnuntaisin, eikä olla keretty. Eilen pääsin kuitenkin korjaamaan sitä vääryyttä ja en poistunut ennenkuin jokainen maku oli syöty! Lemppari oli mulle uusi tuttavuus eli kanelijätski, joka maistui ihan riisipuurolta. // Ei kyllä harmita käydä töissä, kun ilma on noin surkea. // Ihastuin näihin jo pienenä, kun mamma ja pappa osti nekkuja mulle, kun käytiin kesäteatterissa. Näitä myydään niin harvassa paikassa, että nää on harvinaista herkkua. Joonas yllätti mut tuomalla yks päivä kotiin pussillisen! 

PicMonkey Collage
…tällainen paketti tuli pikkusiskon mukana, voi pientä :-D // Robinin keikalla pikkusiskon kanssa ja pakko sanoa, että oli oikeesti tosi hyvä keikka! Täällä mä nytkin kuuntelen sitä, kun jäi niin symppis kuva hänestä. On se vaan ihana nähä pienen siskon riemu, kun näkee yhen lemppariartistin suoraan edessä. // Tää paljastui ekan kuvan paketista, hän oli kuulemma tehnyt mulle neulatyynyn! Hymyilytti kyllä ihan valtavasti, kun avasin paketin ja tää paljastui sieltä. 

PicMonkey Collage
Yksi puolikas kortti tehtynä, haha… No, vielä on pari viikkoa aikaa ennen h-hetkeä! Oon vaan hirveen aikaansaamaton, kun en tiedä millaisen kortin tekisin. // Musta tuntuu, etten mitään muuta tekiskään kuin makaisin sängyssä päivät pitkät. Päivästä tulee varmaan vietettyä 20 tuntia tässä, kun tää on sellainen mun paikka, jos oon kotona. Tää kuva kiteytti aika hyvin sängyn tärkeyden, kun olin niin laiska, että koristelin piparitkin sängyssä. Sanokaa mun sanoneen, mutta tätä menoa oon viiden vuoden päästä niin ylipainoinen, etten pääsisi sängystäni pois, vaikka haluisinkin :-D Haha! // Luin viis sivua ja luovutin, kun oli niin tappavantylsää tekstiä. Katotaan tammikuussa uudestaan. 

6 kommenttia:

  1. Snäppi on nyt mun yks lempparisovelluksia ehdottomasti! :) JA nää tällaset postaukset on superhauskoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu täälläkin! :-D Kiitos, vaikka en ihan niitä kamalimpia kuvia viittinyt laittaa tänne blogin puolelle.

      Poista
  2. Onko toi jätskibuffet se Minetti-jäätelö vai joku muu paikka? ja saako siellä siis ottaa itse niitä? Pakko päästä itsekin käymään! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, just se! Ei saanut ite ottaa, vaan sanoin myyjälle kaikki maut, mitkä halusin ja se laittoi ne kippoon :-) Lisää sai siis hakea niin monta kertaa, kun jaksoi ja oli kyllä hausks kokemus. Oli kivaa, että tuolla oli kaikkia erikoisia makuja, joita ei edes myydä kaupoissa!

      Poista
  3. Oh shit vika lause.. Nyt jo pelottaa. Koitin kanssa keväällä lukea ihan huvinvuoksi ja luin max. 5 sivua :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi, en tiiä onko vika tappavantylsässä tekstissä vai eikö toi ala kiinnostakaan mua :-D Yritin väkisin lukea sitä pari sivua, mut aattelin kyllä luovuttaa ja oottaa toimintaterapian materiaalin julkaisua. Jos sen matsku on yhtään mielenkiintosempi, niin jätän kyllä sosiaalityön ihan kokonaan pois. Mut ymmärrän kyllä mitä tarkotat!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)